ELLE PORTRET: Andreea Badala, o visatoare pragmatica

Pentru ca ne place Murmur – si noua, si voua, si multor vedete –, i-am facut o vizita creatoarei brand-ului si am intrebat-o de toate. Am descoperit o tanara femeie care traieste intr-o lume plina de fantezie, dar care isi tine bine capul pe umeri.

ELLE PORTRET: Andreea Badala, o visatoare pragmatica

Corsete care modeleaza silueta intr-un mod ametitor, cupe de inspiratie retro aplicate pe rochii, harnasamente elastice si din piele, perforatii, materiale inovatoare alaturi de cea mai fina matase naturala… Piese facute sa celebreze trupul femeii care le poarta, sa-l imbratiseze, sa-i puna in evidenta formele, intr-un mod rafinat si subtil, si sa spuna, parca, „Admirati-ma!. Hainele create de Andreea Badala, castigatoarea titlului de „Designerul Anului, acordat de redactia ELLE si cititoarele revistei, in cadrul ELLE Style Awards, spun o poveste despre feminitate asumata, despre talent, viziune si coerenta. La inceputul unei seri de primavara timpurie, am sunat la usa atelierului Murmur, de pe strada Icoanei 75, pentru a incerca sa pun cap la cap tot ce stiam despre Andreea, sa aflu ceea ce nu stiam, pentru ca apoi sa-i schitez povestea.

Va avertizez de la inceput ca acest articol s-ar putea sa fie ceva mai exaltat decat mi-ar permite statutul de jurnalist impartial ce sunt (sau ar trebui sa fiu), dar o sa ma explic pana la final. Nu doar ca imi place Andreea si ador corsetele si rochiile Murmur, dar cum cred ca stiti, in decurs de numai cateva luni, patru vedete de prim rang (Britney Spears, Lady Gaga, Beyoncé si Madonna) au purtat piese Murmur – chiar si dac-ar fi „doar asta, tot mi-as putea justifica exaltarea, nu? Sigur, mai e si premiul despre care am pomenit mai sus. Și mai e si prezenta pieselor Murmur in importante magazine online din lume (luisaviaroma.com, miseencage.com).

Toate acestea, impreuna cu colectiile bine construite pe care le lanseaza in fiecare sezon, confirma cu varf si indesat faptul ca tanara creatoare care ne atragea si noua atentia acum cativa ani se afla pe o traiectorie ascendenta vertiginoasa. Dincolo de toate astea, Andreea Badala e o femeie de un magnetism aparte, o frumusete usor vintage si totusi cat se poate de actuala, cu o senzualitate pe care nu o afiseaza deloc, dar care o inconjoara ca o aura si… o pereche de ochi albastri care il fastacesc chiar si pe Maurice (iar Maurice, se stie, nu se pierde usor cu firea).

Am intalnit-o pe Andreea doar de patru-cinci ori. Desi am placut-o din prima clipa, niciodata n-am avut ragazul sa vorbim pe indelete. De fiecare data, insa, putinele vorbe pe care le-am schimbat au fost mai mult decat simplu small talk si au reusit, cumva, sa-mi starneasca dorinta de a afla mai multe despre ea. De data asta, era numai a mea pentru o seara, asa ca aveam de gand sa o intreb de toate. Andreea ma astepta cu prajituri, ceai si… un nou look: parul ei lung era acum taiat intr-un Bob perfect, intors la varfuri, iar bretonul proaspat ii punea si mai mult in valoare conturul fetei si ochii intensi. Ne-am asezat amandoua pe canapeaua din camera unde isi primeste clientele si ne-am pus pe povesti. Am vrut sa stiu cum s-a format omul Andreea Badala, asa ca am inceput cu… amintiri din copilarie.

Am aflat ca si-a petrecut primii sapte ani din viata la bunica ei din Campulung Muscel, intr-o atmosfera pe care o descrie ca fiind „un mix intre povesti inventate de mine, fantezie, cantecele, croitorie – pentru ca bunica ei era croitoreasa, ceea ce a introdus-o pe Andreea, firesc, in lumea hainelor, a materialelor, a tiparelor. Isi aminteste cum isi imagina povesti legate de spatiul in care se afla, de gradina in care incerca sa faca parfum din petale de flori, de primii cercei handmade facuti dintr-o bucata de metal cu care se inchideau la vremea aceea pungile de faina, pe care i-a daruit mamei – o bijuterie à la Margiela, zice razand.

Text: Mihaela Frank
Foto: Mihai Bumbu

Citeste continuarea in ELLE Aprilie 2014!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din revista elle