ELLE CUPLU: Dragostea in vremea internetului

Dating-ul online nu mai e de mult o rusine. Alina Baisan a aflat direct de la utilizatori cum trebuie sa arate profilul tau ca sa gasesti persoane compatibile.

ELLE CUPLU: Dragostea in vremea internetului

Statisticile o arata, povestile de „succes' ale cunoscutilor o repeta, reclamele care impinzesc autobuzele in orase ca Londra si New York o promoveaza, iar conturile bancare ale marilor site-uri de dating online o demonstreaza: dragostea via Internet e o afacere infloritoare.

Stim ca a cuprins intreaga lume, a patruns in casele tuturor celor care stau citeva ore pe zi in fata unui calculator cu acces la Internet, dar functioneaza ea cu adevarat si in Romania? Cine sint oamenii care intra pe astfel de site-uri si, mai ales, poti sa gasesti pe cineva din categoria ta sociala?

Iata citeva intrebari pe care mi le pun tot mai des, de cind am aflat ca exista sentimente.ro si, mai ales, de cind am vazut-o pe Rachel, aceasta avocata-wannabe din Suits, noua-mea-obsesie-in-materie-de-seriale, ca apeleaza la serviciile match.com. Si, oameni buni, voi stiti cum arata aceasta Rachel?!

Intrigata de toate acestea, am incercat marea cu degetul si mi-am facut cont pe match.com, acest templu virtual unde sufletele isi gasesc perechea. Dupa ce am completat fisa de inregistrare gratuita si chestionarul Affinity – unde, sa se noteze, nu am mintit nici o clipa!!! –, am asteptat cu nerabdare rezultatul testului meu de personalitate.

La scurt timp dupa acestea, in inbox-ul meu a si aparut un e-mail continind un link cu rezultatul scanarii personalitatii mele. „Va multumim ca ati completat chestionarul Affinity. Vedeti rezultatele raportului dumneavoastra de personalitate confidential dind click mai jos'. Cind sa ma loghez pe site, primesc in repetate rinduri un mesaj cum ca utilizatorul, parola si chiar adresa de e-mail (pe care tocmai am primit e-mail-uri de la match.com) nu sint corecte. Frustrata ca nu am acces la rezultatul testului meu de personalitate, scriu o petitie catre serviciul de clienti. O anumita Claire imi raspunde: „Motivul este acela ca, din pacate, nu mai primim inregistrari din locatia dumneavoatra. Va intelegem frustrarea, avind in vedere ca v-ati completat mai intii profilul, dar va asiguram ca decizia nu are legatura cu profilul dumneavoastra. Ne pare rau ca nu va putem oferi un raspuns favorabil in acest moment. Oricum, speram ca veti gasi ceea ce cautati'.

Glumesti, nu?! Dupa ce am cintarit pret de o ora cit de usor imi pierd cumpatul sau ce sa aleg in materie de seara romantica (dansul in club sau gatitul acasa?), imi spui ca nu imi pot gasi perechea pentru simplul fapt ca sint din Romania?! Iti arat eu Cupidon al online-ului ca acest lucru este posibil, chiar si pe sentimente.ro. Ce daca aici user-ii au nick name-uri de genul beforetherain, himself, elocvent_40, surviver, igismund, be_cool, nasolu, bobastronautul, the silentman, unbaiatsimplu sau – tineti-va bine! – unde_fugi_nazdravano!

Nu ma las descurajata nici de pozele de profil de genul: „eu linga masina mea smechera' sau „eu la bordul unui yacht, preferabil la cirma ca sa arat ca e al meu', genul „codita' (romantic, muntoman, fire sensibila) si multe, multe altele. Imi completez constiincioasa profilul, fara a neglija vreo parte a personalitatii mele, aleg si o poza de profil cu ochelari de soare si un zimbet larg pe fata (se pare ca daca pui poza la profil si daca se intimpla sa mai si zimbesti atragi mai multi admiratori) si ma lansez in spatiul virtual.

Pina sa ma dumiresc eu ce si cum functioneaza lucrurile, primesc deja zeci de mesaje, comentarii la poza, asi – aceste etichete pe care ti le dau ceilalti utilizatori – (am primit in prima zi 2 superstar, 1 doll, 3 perfect date, 4 sweet) si multe multe invitatii la discutii pe chat.

Citeste continuarea in ELLE IULIE 2013!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din revista elle