ELLE BEAUTY: Sisters Are Doin’It for Themselves

După era supermodelelor, vedetele au fost cele preferate pentru a fi ambasadoarele companiilor de cosmetice… și încă sunt. Însă din ce în ce mai multe celebrități au decis să-și capitalizeze direct imaginea lansând brand-uri și game de beauty.

ELLE BEAUTY: Sisters Are Doin’It for Themselves

Într-una din nopțile trecute am admirat cu gura căscată ținutele hiperbolice ale vedetelor pe covorul roșu (sau, mai degrabă, de pe scările) de la Met Gala, însă mai mult decât atât, am remarcat că evenimentul a fost un prilej pentru vedete să-și promoveze și liniile de cosmetice în machiajele super-fotografiate și în tag-urile de pe Instagram. În fruntea liniei este Rihanna, pentru că toată lumea a auzit de Fenty Beauty, o linie de machiaj care s-a remarcat în primul rând prin celebrarea diversității.

Are 40 de nuanțe diferite de fond de ten, pentru ca să se adapteze tuturor tonurilor de piele… și foarte puține brand-uri de make-up se pot lăuda cu o gamă atât de inclusivă și variată. Recent, am văzut un tutorial de machiaj făcut de Rihanna pentru revista Vogue, desigur, pentru a promova Fenty într-un mod discret. Dar, dincolo de produsele recomandate, am văzut-o pe Rihanna îngustându-și optic fruntea cu un produs de contouring, dezvăluind trucuri de mascare a bărbiei duble (Yasss!), sfătuind femeile să-și adapteze machiajul pentru forma feței lor și să nu ia ad litteram indicațiile din tutorialele de pe YouTube și asumându-și nesiguranța creată de faptul că s-a îngrășat. Ce mai, pe mine m-a convins! Deși probabil aș da click și chiar buy la orice cu/de la Rihanna, urmărind clipul cu pricina, am văzut cu ochii mei că ea chiar își folosește produsele (?!).

De multe ori, la ședințe foto (chiar și pentru brand-uri de machiaj), make-up artiștii folosesc produse profesionale și pigmenți puri pentru a obține o imagine impecabilă. Însă sunt unele vedete care au avut atâta succes în industria de beauty încât am ajuns să uităm și de unde au plecat (ele sau, mă rog, notorietatea lor). Un astfel de exemplu este Kat Von D, pe care am avut ocazia să o cunosc anul trecut la un eveniment în Varșovia. După ce am stat de vorbă despre linia ei de machiaj vegană, realizată în colaborare cu Sephora, și după ce i-am încercat produsele care, dincolo de faptul că au devenit iconice, sunt realmente de calitate, nici nu îmi mai amintesc că o vedeam în reality show-ul L.A. Ink sau că, de fapt, ea este la bază tattoo artist.

Un alt succes fulminant l-a avut Kylie Jenner, pe care în ziua de azi îți e foarte greu să nu o asociezi intantaneu cu Kylie Cosmetics. În 2015, când și-a lansat kit-ul pentru buze, acesta a fost sold out în doar câteva minute. Ulterior, și-a extins gama cu alte produse, iar în vara anului trecut declara că brand-ul ei vânduse deja produse în valoare de 420 de milioane de dolari. WOW! Asta înseamnă să fii o senzație a Instagram-ului și a tabloidelor! După Kylie, a venit și rândul lui Kim Kardashian să-și lanseze gama de cosmetice KKW, și a început promovând un highlighter cremos care, deși a avut review-uri slabe, s-a vândut imediat. Acum Kim își diversifică linia de cosmetice care se bucură de extrem de multă popularitate, pentru că în ziua de azi suntem extrem de influențabili (sau poate am fost mereu?) și de multe ori ne imaginăm că succesul și celebritatea pot fi contagioase și se iau prin pigmenți colorați și texturi luminoase.

Citește continuarea în ELLE IUNIE 2018!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Noizz
Psychologies
Mai multe din revista elle