ELLE AGENDA: Lilly Singh, literalmente SuperWoman

Lilly Singh, sau SuperWoman, așa cum o știu fanii ei de pe rețelele de socializare, este o vloggeriță de origine indiană, crescută în Canada și stabilită la Los Angeles.

ELLE AGENDA: Lilly Singh, literalmente SuperWoman

Cu un fanbase de peste 13 milioane de abonați pe YouTube, 7,2 pe Instagram, 5,3 pe Twitter şi 3,1 milioane pe Facebook, Lilly a reuşit în ultimii ani să-şi transforme pasiunea pentru vlogging într-un succes, atât personal, cât și profesional. Lilly a scos prima ei carte în martie 2017, How To Be A Bawse, care a ajuns rapid numărul unu pe New York Times Best Seller List. Este una motivațională, asemenea canalului ei de YouTube. În plus, printre colaboratorii ei se numără Dwayne Johnson, Selena Gomez, Seth Rogen, Bill Gates, Michelle Obama, Zendaya sau James Franco. A participat în campaniile mai multor brand-uri internaționale (ca Pantene sau Calvin Klein). Recent a primit și un rol în ultimul film Fahrenheit 451, și-a împrumutat vocea pentru unul dintre filmele Ice Age și a apărut și în comedia Bad Moms.

„Cred că domeniile creative se împletesc cumva. Pasiunea mea este să spun povești, așa că orice modalitate artistică prin care pot face asta reprezintă un plus, fie că e vorba de filme, cărți sau performance-uri.“ În 2016 a apărut documentarul ei premiat, A Trip to Unicorn Island, care o urmărește pe Lilly într-un tur global de spectacole de comedie, muzică și discursuri motivaționale, arătându-le oamenilor că nu sunt singuri și încurajându-i să se iubească mai mult.

Totul a început dintr-o joacă, dacă vrei, și nu s-a gândit vreodată că va atinge succesul de care se bucură azi. De fapt, așa cum recunoaște și ea, atunci când s-a apucat de treabă, în 2010, YouTube-ul nu era un loc din care să te îmbogățești. Astăzi, platforma reprezintă locul ei de desfășurare, unde a crescut, s-a distrat și a cunoscut o mulțime de oameni care au inspirat-o și motivat-o să meargă mai departe. „Nu m-am gândit niciodată că cineva m-ar putea vedea ca pe un model de viață, să mă admire pentru ceea ce fac. A început ca un fel de proces personal terapeutic, pentru că mă făcea fericită, mai ales că treceam printr-o perioadă mai grea. Dar atunci când au început să mă urmărească tineri, copii – fete, în special – am vrut să mă asigur că transmit un mesaj pozitiv, tocmai fiindcă eram conștientă că le sunt datoare, cumva, să îi influențez într-un sens cât mai benefic. Încerc să fiu o persoană cât mai bună.“ Alegerea strategică a numelui de SuperWoman, care vine de la un inel pe care îl avea de copil, cu inscripția S, asemenea logo-ului lui Superman, a ajutat-o să capete curaj și încredere în ea. Îmi povestește, în discuția noastră, că rutina ei este mereu spontană și „nici o zi nu seamănă cu cealaltă“.

În ceea ce îi privește originile, Lilly recunoaște că faptul că „sunt o femeie care aparține unei minorități a fost, în același timp, în avantajul și dezavantajul meu. La început, oamenii mă urmăreau tocmai ca să vadă ce fac, iar apoi au apărut răutățile. Dar m-am concentrat pe a fi ceea ce sunt, o femeie comediant, și vreau să fiu cea mai bună“.

La 29 de ani, Lilly este și o feministă convinsă luptând activ pentru asta. Astfel s-a născut inițiativa ei, Girl Love, ce vrea să oprească ura femeilor față de femei, care, din păcate, este foarte reală și dăunătoare: „Urăsc atunci când aud zicala Femeia este cel mai mare dușman al femeii, și sunt o mulțime de culturi încă, inclusiv cea în care am fost crescută, care propagă treaba asta, într-un fel sau altul. Nu sunt de acord că scopul suprem al femeii în viață este să se mărite și să facă copii. Dar atâta vreme cât ne creștem fetele cu ideea asta, normal că ele ajung într-o competiție una cu alta pentru atenția bărbaților. În plus, nu doar cultura este de vină, ci și ceea ce ni se arată astăzi prin diferite canale. Spre exemplu, filmele de genul Mean Girls – care m-a amuzat teribil, de altfel – ar trebui totuși să ne ridice un semn de întrebare dacă genul acela de comportament este sănătos. Uite, eu, în domeniul meu, mereu am încercat să colaborez cu alte vloggerițe, să le susțin canalele și poveștile și să nu le văd ca pe adversari. Am învățat o mulțime de lucruri, de când am început această campanie, despre problemele femeilor din lume, iar cel mai important este că mi-am dat sema că abia atunci când nu ne vom mai percepe una pe alta ca într-o competiție și vom deveni unite vom putea schimba cu adevărat ceva. Iar asta nu e o opțiune, ci o necesitate – de la educație și drepturi fundamentale la poziția noastră în societate“.

Foto: Kreerath Sunittramat; Stilist: DaVian Lain; Coafură: Patrick Melville pentru Goldwell Professional; Manichiură: Michelle Matthews cu MAC Cosmetics; Mulțumiri DUNE Studios.

Citește continuarea în ELLE MARTIE 2018!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Noizz
Psychologies
Mai multe din revista elle