FENOMEN: Expatii, publicitatea si romanii, de la sefi la colegi

Expatii au fost, pana de curand, una dintre cele mai rasfatate categorii sociale din Romania. Astazi, moda incepe sa dispara, iar strainii care aleg sa lucreze in tara noastra trebuie sa se adapteze...

FENOMEN: Expatii, publicitatea si romanii, de la sefi la colegi

“Expat” este prescurtarea de la expatriat. A aparut in vocabularul de business romanesc imediat dupa anii ‘90 si a penetrat mediul de fite al Bucurestiului.

Odata cu intrarea pe piata a primelor multinationale, expatii au inceput sa devina o clasa sociala aparte, rasfatata de fetele dornice sa se asorteze cu portofele bine garnisite, cultivata de oamenii de afaceri si de politicieni si invidiata de restul, in special de subalterni.
 

Citeste continuarea in revista ELLE Noiembrie 2009.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din revista elle