Sora lui Amal Clooney, în mijlocul unei controverse din cauza măștilor pe care le vinde

Sora lui Amal Clooney și cumnata celebrului actor George Clooney se află în mijlocul unei controverse din cauza măștilor pe care le comercializează.

Sora lui Amal Clooney, în mijlocul unei controverse din cauza măștilor pe care le vinde

Sora lui Amal Clooney și cumnata celebrului actor George Clooney comercializează pe site-ul brand-ului de modă pe care îl deține măști pentru protecție, neavizate din punct de vedere medical, la prețul de 33 de dolari fiecare, precizând că acestea vor fi gata în 8-12 săptămâni.

Aceste măști comercializate de Tala Alamuddin drept un accesoriu la modă și pentru a arăta chic sunt disponibile în mai multe culori, diverse imprimeuri precum animal print, sau din denim.

„În lumea noastră care se schimbă constant, NOI VĂ ACOPERIM: o protecție confortabilă (și șic) contează foarte mult”, se arată în descrierea produsul. „Această mască de lux pentru protecția feței este realizată pentru a se potrivi formei feței tale, pentru a te simți confortabil”.

Într-adevăr, pe site este precizat faptul că o parte din banii obținuți din vânzări va fi donată către Crucea Roșie din Singapore, unde locuiește Tala Alamuddin.

Numeroase persoane și-au exprimat revolta și nemulțumirea cu privire la produsele comercializate de Tala Alamuddin. „Este lipsit de respect să exploatezi coronavirusul doar ca să faci profit”, a comentat o persoană pe rețelele de socializare. „Este greșit să încerci să faci din masca pentru protecția feței un nou accesoriu la modă. Te folosești de temerile oamenilor pentru a face bani și acest lucru este dezgustător”.

Într-un interviu acordat PageSix, Tala Alamuddin a ținut să se apere împotriva acestor acuzații conform cărora s-ar folosi de pandemia de coronavirus pentru a face profit. „Când am auzit că nu mai există măști și hârtie igienică, m-am gândit că ‘Nu pot face hârtie igienică, dar pot face măști’. Doar încerc să fac tot ceea ce pot. Măștile mele protejează cât este posibil, însă nu sunt avizate medical. Este mai bine așa decât nimic. De ce să nu aduci un plus de bucurie și ceva care arată bine în mijlocul unor timpuri grele? Asta este tot”.

Ea a ținut să precizeze că profitul merge către Crucea Roșie Singapore iar restul către cei care le realizează: „Nu vreau să fac profit din asta, vreau doar să ajut”.

Tala Alamuddin nu este prima persoană care încearcă să transforme măștile de protecție într-un accesoriu fashion. Unele vedete și influenceri au postat imagini cu astfel de produse, cu diverse logo-uri ale unor brand-uri celebre, fiind aspru criticați pentru aceste inițiative catalogate drept „lipsite de compasiune” și „o goană după bani”.

Citește și:
Orlando Bloom, nevoit să stea în carantină după ce filmările pentru Carnival Row s-au anulat din cauza coronavirusului

Foto: Arhiva Revistei ELLE, PR

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din people