Prințul Harry a dat în judecată două tabloide britanice

Prințul Harry a dat în judecată publicațiile The Sun și The Mirror pentru faptul că i-ar fi încălcat viața privată.

Prințul Harry a dat în judecată două tabloide britanice

Două publicații britanice extrem de cunoscute au fost date în judecată de către Prințul Harry pe motiv că i-ar fi încălcat viața privată și i-ar fi interceptat în mod ilegal mesajele vocale. Mai precis, este vorba de The Sun și The Mirror.

Acest lucru vine la doar câteva zile după ce Prințul Harry, alături de soția sa, Meghan Markle au dat în judecată The Mail of Sunday după ce ziarul a făcut publică o scrisoare privată a Ducesei de Sussex.

Palatul Buckingham a confirmat pentru BAZAAR.COM faptul că cererile au fost depuse în numele Ducelui de Sussex, însă nu au făcut mai multe comentarii pe seama acestui subiect. Specificul înregistrărilor judecătorești care au fost raportate pentru prima dată de către Byline Investigations nu au fost dezvăluite, însă plângerile au fost depuse la Înalta Curte de către avocații Prințului Harry la Clintons LLP pe data de 27 septembrie, înainte ca Ducele și Ducesa de Sussex să anunțe procesul împotriva publicației Mail.

Experții consideră faptul că aceste acuzații fac referire la o serie de interceptări ilegale din anii 2000, care au afectat familia regală britanică. Un astfel de incident în care a fost implicat Prințul William a condus la un scandal mult mai mare, potrivit The Guardian.

În urmă cu doar câteva zile, Prințul Harry a comparat modul prin care presa o critică pe soția sa, Meghan Markle, cu modul în care a fost criticată și pe mama sa, Prințesa Diana. „Chiar dacă această acțiune nu este cea mai sigură, este cea corectă. Cea mai mare teamă a mea este să nu se repete istoria. Am văzut ce se întâmplă atunci când este criticată o persoană pe care o iubesc până în punctul în care nu mai e tratată precum o persoană reală. Mi-am pierdut mama și aucm privesc cum soția mea este victima acelorași forțe puternice,” a declarat Prințul Harry, făcând referire la tragicul accident în care Prințesa Diana și-a pierdut viața.

The Mail on Sunday a răspuns acestor acuzații, spunând faptul că: „The Mail on Sunday apără cu fermitate acest caz și își susține povestea publicată și se va apăra în acest caz. Specific, noi negăm faptul că scrisoarea Ducesei de Sussex ar fi fost editată într-un mod în care i-ar fi schimbat înțelesul.”

„Din păcate, soția mea a devenit cea mai recentă victimă a presei tabloide britanice care lansează campanii împotriva persoanelor, fără a se gândi la consecințe – o campanie nemiloasă, care a crescut rapid în ultimul an, în timpul sarcinii și în timp ce ne creștem fiul. Există un cost uman la această propaganda neobosită, mai ales că este știut că este falsă și cu intenții rele, iar noi am continuat să ne arătăm curajoși, însă așa cum mulți dintre voi știți, nu pot descrie în cuvinte cât de dureros a fost. Asta deoarece astăzi, în era digitală, minciunile publicațiilor sunt republicate ca un adevăr pe întreg globul. Povestea de astăzi nu se mai uită până mâine,” a declarat Prințul Harry într-un comunicat după ce a văzut că această situația a luat amploare.

Citește și:
Ce a făcut Meghan Markle cât timp nu se afla alături de Prințul Harry în turneul din Africa

Foto: Profimedia

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Mai multe din people