Meghan Markle critică informațiile false publicate de tabloidele britanice și continuă procesul intentat mai multor publicații

Meghan Markle continuă procesul intentat mai multor publicații britanice, avocații ei dezvăluind mai multe detalii despre informațiile false prezentate de tabloide.

Meghan Markle critică informațiile false publicate de tabloidele britanice și continuă procesul intentat mai multor publicații

Meghan Markle și avocații ei aduc noi probe în procesul intentat mai multor tabloide, care au publicat informații false despre Ducesa de Sussex și familia acesteia.

Potrivit BBC, Meghan Markle și avocații ei susțin că The Daily Mail și Mail on Sunday au publicat mai multe informații eronate despre Ducesa de Sussex într-o încercare de a ilustra „negativ” stilul ei de viață. Potrivit informațiilor apărute până acum în presă, cele două publicații au mințit în ceea ce privește costurile renovărilor făcute la Frogmore Cottage.

The Daily Mail și Mail on Sunday au scris în urmă cu câteva luni că Ducele și Ducesa de Sussex au cumpărat o cadă din cupru în valoare de 5000 de lire sterline, au izolat fonic locuința, au construit un studio de yoga și au construit o nouă parte a casei, totul pe bani publici.

Ducesa de Sussex și echipa ei au adus însă mai multe documente prin care se demonstrează că aceste lucruri nu există, toate informațiile fiind „complet false”. Meghan susține totodată că publicațiile deținute de Associated Newspapers au omis anumite părți importante din scrisoarea pe care Ducesa i-a trimis-o tatălui ei, aceasta fiind o încercare de a atrage o atenție negativă asupra ei.

„Părțile omise demonstrează grija reclamantei pentru tatăl ei și ceilalți, precum și grija în ceea ce privește exploatarea tatălui ei de către tabloidele britanice”, au scris avocații lui Meghan, potrivit People.

Mail on Sunday a publicat la începutul anului o știre potrivit căreia Ducesa de Sussex ar fi avut o petrecere de 300.000 de dolari înainte de venirea pe lume a bebelușului, însă nu a invitat-o și pe mama sa, Doria Ragland. Meghan a contestat această sumă, precum și faptul că nu ar fi invitat-o pe mama sa. „Petrecerea (care costă de fapt o mică parte din suma publicată în articol) a fost organizată de una dintre cele mai bune prietene din facultate”, au declarat avocații. „Cei cincisprezece oaspeți care au participat erau prieteni apropiați, chiar prieteni vechi de aproape 20 de ani.”

Publicația Mail on Sunday a emis o declarație pentru BBC prin care explică că intenționează să se apere „cu vigoare” în acest caz. „Nimic din acest document nu poate schimba acea poziție”, a declarat purtătorul de cuvând al Mail on Sunday.

Dacă vor câștiga procesul, Meghan și Harry vor dona câștigurile unei organizații anti-bullying.

Citește și:
Prințul Harry și Meghan Markle nu vor petrece Crăciunul alături de Regina Elisabeta a II-a

Foto: Profimedia

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din people