Interviu exclusiv Karolina Kurkova – O blonda inteligenta

Cu o cariera de aproape 10 ani si cu venituri de milioane de dolari, Karolina Kurkova a atins statutul de top-model cu mult timp in urma. Si are doar 26 de ani!

A de­venit un adevarat cliseu sa te minunezi cit de bi­ne arata un top-model, chiar si atunci cind nu este pe podium. Dar in cazul Karolinei Kurkova este apro­ape imposibil sa-l eviti. Bineinteles, atunci cind ne intilnim in L.A. Cafe, Karolina nu poarta machiaj, parul ii este strins intr-o coada de cal dezordonata, dar cu toate astea arata… superb! Este surprinzator ca, in ciuda celebri­tatii, a ramas o fata cu picioarele pe pamint si are simtul umo­rului. (Chiar asa, cind ati auzit ultima data un model spunind: „Sa fim seriosi, nu e ca si cum am fi neurochirurgi?!)

Fiica unui fost jucator de baschet, convertit in ofiter de po­li­tie, si a unei functionare de banca, Kurkova a crescut intr-un ora­sel din Republica Ceha. A ajuns sa faca modelling dintr-o intimplare, atunci cind un prieten, fotograf aspirant, a trimis pe ascuns citeva poze de-ale Karolinei la o agentie de mo­de­le din Praga. Pina la virsta de 16 ani, ajunsese deja revela­tia New York-ului, ca imagine Prada. Se zvoneste ca a fost cel mai bine platit model al anului 2002 (cu un venit estimat la 2 milioane de lire sterline), a aparut pe coperta revistei Va­nity Fair, editia dedicata top-modelelor est-europene din 2005, iar in palmaresul ei se numara mai multe campanii, print­re care Chanel, YSL si Gucci. Probabil va amintiti de Ka­ro­lina purtind un sutien brodat cu diamante, in valoare de 13 milioa­ne de lire sterline, in timpul show-ului Victoria Secret din 2006.

Intr-o lume a divelor, Kurkova este renumita ca o persoana cumpatata, genul de profesionista desavirsita. Dar cu toate astea, nu este un robo-model, cu ochi de otel si fara personalitate. Asa dupa cum v-ati astepta de la o femeie poreclita Coca-Cola, Karolina este o persoana „spu­moa­sa si foarte volubila. De fapt, este foarte greu sa o faci sa spuna un cuvint deplasat despre ceva sau cineva…

ELLE: N-ai fost niciodata genul de model a carui viata sa se desfasoare in spiritul rutinei „sampanie si cocaina.

Karolina Kurkova: E foarte usor sa eviti o astfel de rutina. In perioada formarii mele, n-am fost expusa unei astfel de vieti. Parintii mei beau alcool foarte rar, iar tatal meu a fost sportiv. Nimeni din familia mea n-a luat vreodata droguri sau n-a fost dependent de ceva. Imi place sa beau un vin rosu, de calitate, la cina, dar asta-i tot! Iar cind am inceput sa fac mode­l­ling, lucrurile astea pur si simplu nu m-au tentat. Oricum, prietenii mei intotdeauna au grija sa stau departe de cafea. Sint hipertensiva si nu stiu cum ar face fata organismul meu daca as bea sau daca as lua droguri.

ELLE: Cit de „in serios iei moda?

K.K.: Imi place sa iau lucrurile in gluma, desi muncesc foar­te serios. Moda este un domeniu foarte important, dar trebuie sa ramina amuzanta. Nu e ca si cum am fi neurochirurgi.

ELLE: Ce ai invatat din cariera de model?

K.K.: Modelling-ul m-a invatat sa-mi iubesc propria persoana. In trecut, nu-mi placea deloc cum zimbeam, iar acum zimbetul meu a devenit o adevarata marca inregistrata, e numit „zambetul de un milion de dolari. Imi uram picioarele-grisine, iar acum toti spun ca am niste picioare superbe. Pot spune ca ma simt mult mai bine in pielea mea, dar cu totii avem momentele noastre de nesiguranta.

ELLE: De ce se bucura de atita popularitate modelele din Estul Europei?

K.K.: Probabil ca avem ceva special. Dar moda are ciclicitatea ei: depinde de ce-si doresc designerii, directorii de casting si fotografii. |ntr-un an, sint la moda braziliencele, in urmatorul – fetele din Estul Europei.

ELLE: Te temi ca look-ul tau va iesi vreodata din moda?

K.K.: Ce va fi va fi. Stiu cine sint. |n orice caz, nu va fi sfirsitul lumii pentru mine. Dar sint fericita ca n-am ajuns inca la groapa de gunoi.

ELLE: S-a schimbat industria modelling-ului de cind ai inceput tu?

K.K.: Acum, cred ca e mult mai dificil, pentru fete, sa iasa in evidenta si sa se mentina in atentia publicului. Inainte, erau citeva fete cunoscute de public si care se descurcau foarte bine. Acum, este mult mai complicat. Exista o singura fata, care face aproape toate campaniile dintr-un sezon, dar apoi dispare pur si simplu si te intrebi ce s-a intimplat cu ea.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Mai multe din people