Fenomenul Maria Sharapova – “Nu ma consider o celebritate”

Tenismana de renume mondial, fotomodel, designer si om de afaceri. Cum reuseste Maria Sharapova sa se imparta in atitea directii? ELLE a stat de vorba cu frumoasa sportiva si a aflat cite ceva despre filozofia ei de viata.

Elle: La 23 de ani, ai un adevarat fler pentru afa­ceri. Cind ti-ai dat seama de acest potential al tau?

Maria Sharapova: N-as spune chiar ca sint talentata in directia asta. Este vorba mai mult despre dorinta de a te vedea progresind, de a-ti testa capacitatea la maximum. Este ceva ce am invatat de-a lungul competitiilor sportive: e bine sa fii matur, sa pui pasiune in ceea ce faci si sa incerci sa-ti depasesti limitele. Si cred ca este exact acelasi lucru cind vine vorba de business.

Elle: In ce domenii ti-ar placea sa investesti in viitor?

M.S.: Imi plac foarte mult bijuteriile vintage si arta moderna, asa ca spre acestea doua as vrea sa ma orientez. Si da, spre designul vestimentar, insa nu unul extravagant. Prefer sa fiu mai moderata cind vine vorba de outfit-uri si sa las loc si hainelor retro in gar­deroba mea.

Elle: Mai ai timp de tenis, cu toate aceste noi acti­vitati in care vrei sa te implici?

M.S.: Da, cu siguranta. Poate pentru ca atunci cind imi pun echipamentul de sport si exersez, nu imi las gindurile sa se concentreze pe altceva ce nu are legatura cu sportul.

Elle: Am notat perseverenta. Ce alte calitati te-au ajutat de-a lungul timpului in cariera?

M.S.: Sint o persoana sincera, deschisa, sociabila si da, rationala. Dar nu exagerez. Nu imi place sa iau viata prea in serios.

Elle: Povesteste-mi despre experienta ta ca de­signer la Tag Heuer.

M.S.: A fost un lucru complet nou pentru mine. Mai lucrasem si inainte in domeniu, in designul gentilor, insa nu poti compara cele doua experiente. Oche­larii inseamna ceva mai mult decit niste simple accesorii. Ilustreaza stilul de viata al celui care ii poarta. Daca, de exemplu, obisnuiesti sa calatoresti mult, ai nevoie de o pereche de ochelari pe care sa ii strecori rapid in poseta si sa ii potrivesti cu orice outfit. A fost o provocare si cel mai mult mi-a placut ca am colaborat cu oameni foarte talentati, care stiau foarte bine ce trebuie sa faca. Cu ajutorul lor si inspirindu-ma si din propriul stil de viata, am creat in cele din urma doua perechi de ochelari de soare, una mai funky, casual, si a doua, ceva mai sofisticata, cu o forma mai stilizata. Sint doua stiluri, pentru personalitati diferite, pentru oameni diferiti.

Elle: Cum a fost shooting-ul? Am inteles ca ti-a placut foarte mult.

M.S.: Da, dar si fiindca am lucrat cu o echipa profesionista si creativa, care m-a ajutat sa ma simt in largul meu pe toata perioada shooting-ului. Uneori, la astfel de sedinte foto te poti simti stinghera ca model. Ei bine, aici n-a fost cazul. Oamenii din echipa si fotograful m-au ajutat sa ramin dezinvolta si totul a fost chiar foarte amuzant.

Elle: Ai putea spune ca aceasta colaborare cu Tag Heuer te-a schimbat in vreun fel?

M.S.: Simt ca am cistigat mult. Tag Heuer a lucrat excelent pe partea de marketing si de advertising si poate cel mai important a fost ca atit eu, cit si cei din echipa am stiut foarte bine care sint termenii colaborarii. Mi-au respectat timpul – destul de limitat din cauza antrenamentelor – si l-au folosit, atit cit a fost, extrem de intelept.

Elle: Spuneai la un moment dat ca Tag Heuer te-a ajutat sa-ti construiesti o imagine mai sofisticata. Simti ca pu­blicul tau s-a schimbat odata cu tine?

M.S.: E greu de spus, fiindca nu-mi doresc sa pro­voc o schimbare in publicul meu, sa modific perspectiva lui asupra mea. As vrea, mai mult, sa ma imbunatatesc pe mine, ca persoana, sa ma dezvolt pe diverse planuri, sa-mi incerc potentialul in cit mai multe domenii.

Elle: Trecind in alt registru, povesteste-mi despre parfumul care iti poarta numele.

M.S.: A fost o experienta asemanatoare cu cea a ochelarilor Tag Heuer: un domeniu complet nou, o experienta de-a lungul careia am invatat cum e sa mergi intr-o fabrica, sa alegi ingredientele care sa creeze o aroma pe care s-o adori pentru tot restul vietii tale. Privind in urma, toata povestea asta mi se pare amuzanta, fiindca a fost primul lucru pe care l-am facut inspirata de pasiunile mele.

Elle: Daca un brand de lux ti-ar propune sa-i reprezinti imaginea ai accepta?

M.S.: Am primit citeva astfel de propuneri, dar nu am acceptat. Cind vine vorba de putinul timp pe care il ai la dispozitie, trebuie sa stii foarte bine cum il distribui si care iti sint prioritatile. Si, in momentul acesta, sa-mi alatur numele unor produse si sa determin oamenii sa le cumpere nu e chiar ceea ce imi doresc.

Elle: Pentru tine iti mai gasesti timp?

M.S.: Da, incerc pe cit posibil. Imi place sa ma relaxez acasa, unde sint inconjurata de o atmosfera calda si unde pot sa ma detasez de tot ce am facut pina atunci.

Elle: Ai regretat vreodata ca esti o persoana pu­blica?

M.S.: Nu, si nici nu ma consider o celebritate. Imi place sa cred ca duc o viata cit se poate de normala.

Elle: Un loc special unde iti place sa te refugiezi?

M.S.: Undeva unde este soare, plaja si spa. Un astfel de loc m-ar face foarte fericita.

Elle: Care iti sint prioritatile in momentul de fata?

M.S.: Sa muncesc la fel de mult, sa-mi pastrez sa­natatea si sa fiu fericita. La fel de fericita.

Catalina Pavel

Foto: Marco Grob pentru Tag Heuer
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din people