„Traieste emotia fiecarei intalniri” cu Jacobs

Kraft Foods a lansat campania Jacobs „Traieste emotia fiecarei intalniri”. Aceasta campanie reprezinta un manifest pentru intalnirile fata in fata, la o ceasca de cafea alintaromata, un prilej sa ne reamintim ca doar atunci cand savuram o ceasca de cafea alaturi de familie si prieteni putem sa impartasim momente unice, calde si speciale, care ni-i aduc pe cei dragi mai aproape.

„Traieste emotia fiecarei intalniri” cu Jacobs

Jacobs este o marca de cafea cu o puternica incarcatura emotionala.

Sloganul marcii, prezent in toate campaniile de comunicare, are in prim plan puterea alintaromei, ce aduce oamenii mai aproape. Si pentru ca o invitatie la o cafea este echivalenta de cele mai multe ori cu o invitatie la o conversatie placuta si savuroasa, Jacobs a devenit liantul de nelipsit al conversatiilor „alintaromate”.

Desi cafeaua face parte din viata de zi cu zi a consumatorilor romani, consumul este unul dintre cele mai scazute din Europa, situandu-se intr-o medie de 2 kg/cap de locuitor. In tari precum Germania sau Austria consumul pe cap de locuitor depaseste 5 kg.

Jacobs este o marca de cafea foarte iubita in Romania, iar consumatorii ei sunt dintre cei mai diversi, atat in ceea ce priveste varsta, sexul, cat si veniturile. Consumatoarea tipica de cafea Jacobs are intre 25 si 45 de ani, locuieste in mediul urban si are venituri medii sau ridicate. In anul 2010 consumatorii romani au savurat peste 950 de milioane de cesti de cafea prajita si macinata Jacobs, contribuind astfel la cresterea cotei de piata Jacobs, in acest segment, cu 2% (in valoare) in 2010 fata de 2009.

“Avand in vedere stilul modern de viata al oamenilor de astazi si tendinta acestora de a comunica tot mai mult prin telefon, internet, SMS, am considerat oportun sa facem inca un pas in demersul nostru de comunicare. Jacobs doreste sa le reaminteasca in aceasta primavara consumatorilor sai, ca se pot bucura de emotii si trairi unice in special in cadrul conversatiilor fata in fata la o cafea. Pentru ca nu poti imbratisa o fotografie, si pentru ca prin internet atingerile nu se simt, militam pentru intalnirile la o cafea cat mai dese, cat mai lungi si cat mai pline de emotie”, declara Andreea Bogdan Brand Manager Coffee R&G & Soluble.

Campania surprinde cu mesaje personalizate in locuri inedite, cum ar fi cabinele de proba din diverse magazine, pentru a le reaminti clientilor ca o rochie noua nu se vede prin telefon sau prin intermediul cutiilor de scrisori, spunandu-le ca scrisorile au farmecul lor, insa ele nu iti zambesc inapoi.

Povestea cafelei Jacobs a inceput intr-o micuta cafenea cocheta, infiintata de Johann Jacobs in 1895, in oraselul german Bremen. Chiar si acum, un secol mai tarziu, cafeaua cu acelasi nume continua sa-i incante pe pasionati cu gustul sau deosebit si aroma unica.

Marca Jacobs a fost lansata pe piata din Romania in anul 1999, si de atunci, din dorinta de a fi mereu pe placul consumatorilor, a continuat sa isi extinda si sa isi diversifice gama de produse. Portofoliul de produse al marcii Jacobs este unul complet, cuprinzand: cafea prajita si macinata, cafea solubila si specialitati de cafea. Pentru ca oamenii sa se bucure in orice moment al zilei de o cafea aromata, Jacobs ofera si Night&Day – in varianta decofeinizata, prin metode naturale. Cea mai cunoscuta si mai iubita varietate este Jacobs Kronung (verde), care a devenit un sinonim al cafelei de cea mai inalta calitate in tara noastra.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din lifestyle