Fiecare femeie trebuie sa fie respectata

Avon Romania marcheaza Ziua internationala pentru eliminarea violentei impotriva femeilor, 25 noiembrie, prin lansarea site-lui www.campaniarespectului.ro, la doi ani de la demararea campaniei impotriva violentei domestice din Romania.

Fiecare femeie trebuie sa fie respectata

La fiecare 30 de secunde o femeie din Romania este victima a violentei domestice. Cifrele oficiale sunt insa mult mai mici.

In perioada 2004–2009, s-au inregistrat aproximativ 60.000 de cazuri de violenta in familie, din care aproape 800 au dus la decesul victimei, asa cum arata un raport al Agentiei Nationale pentru Protectia Familiei. Dintre acestea, doar 30% depun plangere la politie, restul de 70% suportand in tacere abuzurile.

Site-ul www.campaniarespectului.ro isi propune sa informeze publicul cu privire la diferitele forme de violenta domestica si la masurile de siguranta pe care trebuie sa si le ia o victima a acestei forme de violenta.

“Credem in infinitatea de posibilitati pe care o femeie le are atunci cand alege sa nu suporte violenta. Credem in puterea ei de a depasi orice problema. Si, de asemenea, credem ca mentalitatile se pot schimba. Pentru a simboliza toate acestea, am lansat Inelul Respectului, un nou produs dedicat strangerii de fonduri in cadrul Campaniei Respectului”, a declarat Razvan Diratian, director general al Avon Cosmetics Romania.

Tot profitul obtinut din vanzarea inelului, precum si din vanzarea celorlalte doua produse de campanie – Bratara si Colierul Respectului, va fi directionat catre proiectele Campaniei Respectului implementate in Romania.

Campania Respectului a fost lansata de Avon Romania in decembrie 2008. In urma strangerii de fonduri din vanzarea produselor dedicate, Avon a sprijinit financiar Fundatia Sensiblu pentru sustinerea de traininguri pe tema violentei domestice pentru asistentii sociali si alti angajati din domeniul protectiei mamei si copilului.
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Mai multe din lifestyle