Designerul George Neagu a lansat colectia de primavara-vara 2012 „Delta Charlie Delta”

Nonconformistul designer George Neagu a lansat noua colectie de primavara-vara in cadrul unui eveniment special sustinut de ABSOLUT VODKA. Colectia pentru noul sezon se numeste „Delta Charlie Delta” si are o poveste aparte, pe care numai un designer vizionar precum George Neagu putea sa o creioneze.

Designerul George Neagu a lansat colectia de primavara-vara 2012 „Delta Charlie Delta”

Inspirat de nevoia de libertate, designerul si-a imaginat o colectie care exploreaza neconventionalul si inovatia. George Neagu creeaza o analogie originala si isi descrie viziunea astfel: „Delta Charlie Delta este o colectie despre nevoia unei pasari de libertate. Este despre simplitatea de a respira oxigen proaspat. Delta Charlie Delta, un moment in care se vorbeste despre o pasare maiastra, un trofeu al frumusetii, inchisa intr-o colivie de aur. O colivie ce ofera si alimenteaza iluzii. O colivie in care nimic nu lipsea. Mai devreme sau mai tarziu pasarea a realizat ca lucrul cel mai dorit era libertatea. Singurul mod de a fi libera era sa evadeze. Dar, pentru ca era o colivie perfecta, nu putea scapa. Una cate una, frumoasa pasare si-a smuls toate penele pretioase, ce o imbracau si o faceau asa dorita. Golita de frumusetea exterioara pasarea a fost alungata din colivie. Clipa in care poarta coliviei s-a deschis a fost clipa in care ea a fost libera. Libera, pasarea a cazut in gol neavand pene sa zboare. O viata pentru o iluzie, o secunda pentru un vis.“

Asa cum ne-a obisnuit, George Neagu mixeaza in colectiile sale materialele pretioase cu cele basic, mizand pe versatilitate si ingeniozitate. Hainele pot fi purtate in diverse moduri, rezultatul final fiind de cele mai multe ori lasat la alegerea celui care le imbraca. Designerul are convingerea ca femeia care ii imbraca hainele, insufleteste creatia care pana la acel moment nu e nimic mai mult decat un simplu material.

Pe parcursul serii, George Neagu a prezentat cea de-a treia bucata de sticla ABSOLUT, decorata in stilul propriu. In contextul campaniei ABSOLUT Blank – miscarea globala ce reafirma pozitia brandului ABSOLUT de catalizator al energiei creative – asocierea cu George Neagu, un creator nonconformist cu un univers creativ la fel de vibrant, este o alegere naturala. O colaborare plina de surprize, inspirata de ABSOLUT si conturata de imaginatia lui George Neagu, in care simbolul brandului, sticla, devine inca o data teren de joaca gata sa fie re-descoperit.

Lucrarea expusa in cadrul evenimentului este una dintre cele 17 parti din sticla ABSOLUT prezentata la evenimentul ABSOLUT Blank din toamna anului trecut. Campania Blank va continua anul acesta cu o serie de evenimente ce vor implica artisti romani apreciati.
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din fashion