Mazda Mazda

Academia de design Mazda

Din cele 20 de creaţii care au intrat în faza finală, juriul a ales câştigătorul concursului Academia de Design Mazda. Felicitări, Simion Alexandra!

Premiu special

Mazda România îi acordă lui Ioan Cercea un premiu special în valoare de 500 de euro pentru cea mai creativă schiţă din concurs.

VEZI PREMIUL regulament

Vintescu Ruxandra Maria

Numarul de voturi: 819
Studiez Fashion design la Milano si sunt pe drumul dezvoltarii unei cariere in domeniu. KODO URBAN FIT- Colectie capsule realizata in urma provocarii lansate de Mazda si Elle. O colectie realizata in urma unor cercetari despre masinile Mazda si a trendurilor actuale. Primul step din realizarea colectiei a fost crearea unui moodboard de inspiratie ce contine masinile brandului si cateva piese vestimentare URBAN style. Paleta de culori este derivata de la masinile propuse de Mazda. Conceptul ce sta la baza colectiei este intruchiparea intr-un design unic a mai multor designuri proveniente unor domenii diferite : Fashion design si Automobile design. Pe parcursul crearii colectiei am luat in calcul minimele detalii oferite de masinile Mazda, precum materiale, forme si cusaturi. Outfiturile au fost concepute in ideea folosirii unor materiale textile tehnologice si a printarii tridimensionale, intrucat masinile Mazda ofera complexitate tehnologica. Rezultatul final se prezinta in mod agresiv cu contraste de culori puternice, forme geometrice cu suprafete curbe si materiale rigide. Colectia se poate defini prin trei cuvine cheie: SCULPTURA, TEHNOLOGIE si AGRESIVITATE.

Vintescu Ruxandra Maria

Numarul de voturi: 819

Studiez Fashion design la Milano si sunt pe drumul dezvoltarii unei cariere in domeniu. KODO URBAN FIT- Colectie capsule realizata in urma provocarii lansate de Mazda si Elle. O colectie realizata in urma unor cercetari despre masinile Mazda si a trendurilor actuale. Primul step din realizarea colectiei a fost crearea unui moodboard de inspiratie ce contine masinile brandului si cateva piese vestimentare URBAN style. Paleta de culori este derivata de la masinile propuse de Mazda. Conceptul ce sta la baza colectiei este intruchiparea intr-un design unic a mai multor designuri proveniente unor domenii diferite : Fashion design si Automobile design. Pe parcursul crearii colectiei am luat in calcul minimele detalii oferite de masinile Mazda, precum materiale, forme si cusaturi. Outfiturile au fost concepute in ideea folosirii unor materiale textile tehnologice si a printarii tridimensionale, intrucat masinile Mazda ofera complexitate tehnologica. Rezultatul final se prezinta in mod agresiv cu contraste de culori puternice, forme geometrice cu suprafete curbe si materiale rigide. Colectia se poate defini prin trei cuvine cheie: SCULPTURA, TEHNOLOGIE si AGRESIVITATE.

inscrieri recente

BURSA MAZDA ÎN VALOARE DE 2500 EURO

În finală vor intra primele 10 cele mai votate creații, iar câștigătorul va fi ales de un juriu format din: Kevin Rice, director de design Mazda Motor Europe, Roxana Voloseniuc, redactor șef ELLE România, Maurice Munteanu, fashion editor ELLE România și Domnica Mărgescu, fashion director ELLE România.

Vezi juriul concursului