Trucuri importante pentru mame

Fiecare mama se comporta de parca propria persona nu ar fi importanta. Acest lucru ar putea sa se datoreaza faptului ca odata ce si-au format o familie, au tendinta de a-i pune pe ceilalti pe primul plan.

Trucuri importante pentru mame

Chiar daca sunt constiente de faptul ca trebuie sa aiba grija si de ele, mamele continua sa le acorde majoritatea atentiei lor celorlalti membri ai familiei.

1. Planifica-ti timpul.

Asigura-te ca iti planifici din timp indatoririle casnice si munca de la birou. Incearca sa te trezesti devreme, mai ales daca esti in criza de timp. De asemenea, incearca sa renunti la lucrurile inutile pe care ai tendinta de a le face si care consuma timp pretios.

2. Planifica mesele din timp.

Ai grija ca dieta ta sa fie una echilibrata si sa iei toate mesele la timp. Nu astepta pana ti se face extrem de foame, intrucat acest lucru iti poate afecta sanatatea. Aminteste-ti sa mananci si sa bei cantitatea necesara de apa. Este extrem de important sa te mentii hidratata. Evita mancarurile bogate in grasimi si incearca sa consumi sucuri naturale pentru un plus de vitamine!

3. Respecta-ti programarile la medic.

Stim ca pentru orice mama este prioritar ca copilul ei sa fie sanatos. Dar cum ramane cu tine? Nu sari peste programarile la medic, verifica-ti constant tensiunea si glicemia pentru a te asigura ca iti mentii sanatatea. De asemenea, aminteste-ti sa iei vitamine si suplimente alimentare. Ai nevoie de ele!

4. Imparte sarcinile.

Ce se intampla cand ai copii mari? Poti incepe sa imparti sarcinile. Daca ai foarte multa treaba, poti ruga oricand copiii sa te ajute. Nu conteaza cat de minora este sarcina lor, vei vedea ca orice ajutor conteaza! Munca in familie va va apropia si va va permite sa aveti mai mult timp liber de petrecut impreuna.

5. Fa exercitii.

Rezerva-ti zilnic macar 10-20 de minute pentru acest lucru. Yoga este cea mai buna metoda de a-ti relaxa trupul si mintea, iar exercitiile fizice te vor ajuta sa te mentii in forma. Da o fuga pana la sala ori de cate ori ai timp si nu uita sa ai grija de corpul tau.

6. Odihneste-te suficient.

Incearca mereu sa dormi intre 6 si 8 ore pe noapte, fara intreruperi, pentru a fi sigura ca te poti trezi dimineata si ca vei avea energia necesara pentru a-ti indeplini toate sarcinile. Fii optimista si incearca sa vezi lucrurile intr-o maniera pozitiva!

Text: Oana Iosif
Foto:PR

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din lifestyle