Scabal – Made by you

Personalizarea pieselor vestimentare, pornind de la tesatura si terminind cu detalii precum gravarea nasturilor cu propriile initiale, face din conceptul Scabal Made to Measure un must-have absolut.

 

Scabal – Made by you

Cu o colectie de peste 5.000 de materiale, Scabal se distinge pe piata designului vestimentar masculin prin colectiile Ready to Wear, Made to Measure si cele de accesorii, toate adresate unui public masculin exclusivist. Valorile Scabal – calitatea, luxul, experienta, serviciul impecabil si atemporalitatea creatiilor – fac din brand-ul belgian cea mai evidenta alegere pentru style-icon-uri precum David Beckham, Justin Timberlake sau Daniel Craig, dar si pentru figuri importante din lumea business si cea politica, precum Donald Trump sau Vladimir Putin.
Noi am stat de vorba cu cei doi barbati care se ocupa de imaginea Scabal, atit pe plan international, cit si in România: Mario Arcuri, director tehnic Scabal, cel care gindeste toate tiparele si modificarile de la un sezon la altul, si Sylvain Gadeyne, „creierul” care concepe imagi­nea Scabal si decorarea vitrinelor. Am aflat astfel ultimele tendinte legate de conceptul „Made to Measure“.

Mario Arcuri
ELLE: Explicati-ne in citeva cuvinte conceptul „Made to Measure“.
M.A.: Este vorba de un proces de creatie a unei piese vestimentare pentru fiecare individ in parte, ce tine cont de stilul personal, conformatia indivi­duala si ocazia pentru care este conceput, dar si de tendintele interna­tio­nale din sezonul respectiv. Acum am ajuns intr-un punct in care putem sa spunem ca am perfectionat procesul, l-am adus in prezent prin folosirea unor procedee, a unor materiale si a unor stiluri moderne, extinzind astfel modelele cu care lucram.
ELLE: Cum functioneaza procesul de comanda? Dupa consultatia initiala este nevoie de mai multe fitting-uri?
M.A.: Conceptul se bazeaza pe un sistem de luare a masurilor perfectionat de-a lungul timpului – nu degeaba avem 30 de ani de experienta! Pentru o eficientizare maxima, clientul are o prima intilnire, in care avem o intreaga discutie legata de alegerea croiului si a materialelor, iar dupa aceea urmeaza o singura proba, pentru ultimele ajustari, cind costumul este aproape gata.
ELLE: Pe ce criterii alegeti materialele sau modelul? Care sint tendintele in acest sezon?
M.A.: Din punctul meu de vedere, dincolo de tendinte, materiale sau mo­dele trebuie sa existe o armonie intre obiectul vestimentar si persoana care il imbraca. Este o reteta general valabila, nu cred ca se aplica doar in cazul costumului. In acest sezon, modelele merg pe linia corpului, alungind tinuta. Bineinteles, tinem cont de individualitatea fiecaruia – daca esti mai inalt si mai slab, recomandarea noastra este ca modelul ales sa nu fie exagerat de strimt, daca esti scund, mai potrivit este sacoul cu doi nasturi… Nu exista o regula fixa, practic optiunile sint nelimitate.
ELLE: Care sint cele mai importante elemente in obtinerea unui business look perfect?
M.A.: Un costum business trebuie sa fie in primul rind discret. Vezi imediat cind un barbat e bine imbracat, fara sa percepi neaparat detaliile. Secretul sta in materiale: daca acestea sint deosebite si de cea mai buna calitate, acest lucru se vede imediat. Interesant este faptul ca din ce in ce mai multi tineri observa si apreciaza aceste detalii. Am avut si clienti cu virste intre 23 si 25 ani, care au venit initial pentru o camasa sau niste butoni si s-au intors pentru costume special concepute pentru ei. Aceasta este si cheia conceptului „Made to Measure“. Odata ce ai parte de aceasta experienta, este foarte dificil sa revii la costumele mass market.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din lifestyle