(P) Cum să-ți recapeți energia când treci printr-o perioadă foarte dificilă

(P) Cum să-ți recapeți energia când treci printr-o perioadă foarte dificilă

Să îți menții zâmbetul pe buze și starea generală de bine poate fi o misiune extrem de grea, mai ales când treci printr-o perioadă nu tocmai plăcută pentru tine. Totuși, este foarte important să rămâi optimistă, orice s-ar întâmpla, dacă nu vrei ca fizicul și mentalul tău să aibă de suferit mai mult. Află, în continuare, câteva trucuri la care poți să apelezi cu încredere ca să-ți recapeți energia când treci prin momente grele.

Terapie cu shopping

Cumpărăturile pot fi salvarea ta într-o perioadă cenușie, chiar dacă nu crezi. Încearcă și vei vedea, garantat, o schimbare în atitudinea ta. Nu te gândi la nimic înainte. Pur și simplu mergi într-un outlet aflat în București și colindă prin magazinele din incinta sa, timp de câteva ore. Ia-ți ceva drăguț, care să te reprezinte cu adevărat și să-ți scoată în evidență formele frumoase. De asemenea, este foarte importante ca hainele sau obiectele de încălțăminte pe care dorești să ți le cumperi să fie extrem de confortabile. Chiar dacă nu te gândești la nimic înainte să mergi la shopping, ar fi bine să nu-ți cheltui toți banii, deoarece starea ta de spirit nu se va îmbunătăți astfel. Din contră.

Râzi cât mai mult

O vorbă de duh spune că râsul vindecă toate bolile. Lucrurile nu stau chiar așa, dar râsul are o mulțime de beneficii pentru corpul uman. Râsul nu te ajută doar să ai o stare de spirit mai bună, ci și să arzi calorii. De asemenea, anumite studii au arătat că oamenii care râd 15 minute zilnic, trăiesc, în medie, cu două zile mai mult comparativ cu persoanele serioase. Totodată, râsul dilată vasele de sânge și protejează împotriva bolilor de inimă. În plus, râsul îmbunătățește stima de sine și satisfacția la locul de muncă. Dacă nu știi cum poți să râzi mai mult, cumpără-ți niște cărți cu bancuri sau uită-te la diverse show-uri de stand-up comedy.

Fă exerciții de respirație

Exercițiile de respirație sunt ideale dacă vrei să te calmezi. Prin urmare, alege să faci astfel de exerciții de câteva ori într-o zi, pentru câteva minute. Nu este nimic foarte complicat: inspiră și expiră de câteva 10-15 ori, fă o pauză de 20-30 de secunde, iar apoi reia tot procesul.

Discută cu prietenii

În perioadele în care ești stresată, caută să te întâlnești cât poți de mult cu apropiații tăi, indiferent că este vorba de rude sau de cei mai buni prieteni. Ei și ele te vor asculta și te vor ajuta să treci mai repede peste toate dificultățile.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Noizz
Psychologies
Mai multe din lifestyle