(P) Artă cu telefonul? Artă cu OPPO Reno3 Pro 5G

(P) Artă cu telefonul? Artă cu OPPO Reno3 Pro 5G

Arta și tehnologia au dezvoltat o relație specială în ultimii ani, fiecare susținându-se reciproc. Practic, fiecare din noi poate deveni un creator de artă, daca împărtășește în rețelele de socializare conținutul creat. Cum facem însă să surprindem cele mai expresive imagini și clipuri video editate, când timpul dedicat acestei pasiuni e limitat? Simplu! Creăm artă cu telefonul, cu ajutorul noului OPPO Reno3 Pro 5G, un smartphone de o eleganță contemporană, cu performanțe  de top. 

Noul smartphone recent lansat în România surprinde și cucerește și la acest capitol: smartphone-ul dispune de stabilizatorul Ultra Steady 2.0, datorită căruia clipurile video sunt clare și line, fără sacadări și treceri bruște, chiar dacă sunt filmate din mână, în timp ce utilizatorul se mișcă. Totodată, Reno3 Pro 5G are și un mod de stabilizare Wide-Angle pentru a obține imagini cu o perspectivă mult mai largă. Mai mult, smartphone-ul oferă oportunitatea de a realiza video-uri cu efect bokeh, respectiv acel efect de blur în fundal, un zoom foarte natural, cu buton dedicat pe ecran, modul AI Beauty și editare inteligentă cu ajutorul aplicaTiei integrate SoLoop.

Cât despre partea foto, OPPO Reno3 Pro 5G surprinde imagini clare și stabile indiferent de condițiile de luminozitate, iar fotografiile de tip macro redau fidel fiecare detaliu al unui cadru.

Totodată, datorită tehnologiei de încărcare rapidă VOOC 4.0, telefonul se încarcă de la 2 la 50% în doar 20 de minute de la 0 la 30% și în 56 de minute de la 0% la 100%. 

OPPO Reno3 Pro 5G este disponibil în Romania în variantele de culoare negru și albastru, la partenerii autorizați OPPO.

Cine e OPPO?

OPPO este unul din cei mai importanți producători de smartphone-uri premium la nivel global, fiind prezent oficial și în România, din luna iunie.

OPPO este un brand global, cu prezență în peste 40 de țări și cu peste 300 de milioane de utilizatori din întreaga lume, iar compania investește constant pentru a oferi inovație dar și inspirația de a crea clienților săi, asta fiindcă gigantul internațional își poziționează produsele ca fiind „infused with art'.

Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din lifestyle