IQOS Wishing Tree, instalația care marchează aniversarea a 4 ani de la lansarea IQOS în România

În februarie, IQOS, dispozitivul care încălzește tutunul dezvoltat de Philip Morris International, aniversează patru ani de la lansarea în România.

IQOS Wishing Tree, instalația care marchează aniversarea a 4 ani de la lansarea IQOS în România

Pentru a sărbători cei peste 100.000 utilizatori din România care au considerat că acest dispozitiv este o alegere mai bună decât să continue să fumeze și a-i implica direct în acest moment aniversar pentru IQOS, a fost creată instalația IQOS Wishing Tree, care preia și prezintă dorințele utilizatorilor devenite alegeri asumate într-un mod creativ, un mix de design, tehnologie și emoție. Instalația a fost dezvoltată în colaborare cu Laura Hîncu, designer vestimentar, și Alin Popa, creator de show-uri cu lumini și unul dintre fondatorii Lights & Magic, sub conceptul Dorințele devin alegeri.

ELLE a stat de vorbă cu designer-ul Laura Hîncu despre conceptul instalației IQOS Whishing Tree, colaborarea cu echipa IQOS și planurile sale pentru 2020.

ELLE: Cât de importante sunt alegerile pe care le faci la momentul potrivit?
Laura Hîncu:
Cred în alegerile făcute în mod conștient, analizate și cântărite, care, cu siguranță, devin asumate. Iar dacă ești genul jucăuș, cu atât mai bine, pentru că impulsivitatea în doze mici e ca sarea în bucate. Oricând, alegerile conștiente sau impulsive făcute la momentul potrivit au puterea de a schimba prezentul și de a influența viitorul.

ELLE: Aceasta este si filosofia din spatele instalației IQOS Whishing Tree. Povestește-ne mai multe, cum ai ajuns la acest concept?
Laura Hîncu:
Primul meu desen pe când eram copil a fost acest copac înalt, cu o coroană amplă și o mulțime de detalii (frunze, ramuri, liane), dar care privit în ansamblu era simplu și minimalist. Aniversarea a patru ani de la lansarea IQOS în România a fost pretextul perfect pentru a da „viață” unui Wishing Tree așa cum mi l-am imaginat dintotdeauna: inovativ, elegant, creat din materiale care provin din surse sustenabile.

2020 este un an în care poate, mai mult decât oricând, avem responsabilitatea de a face alegeri responsabile și sustenabile, atât pentru noi, cât și pentru ceea ce ne înconjoară. Evoluția se face cu pași mici și pornește de la o simplă dorință de schimbare.

ELLE: Cum a decurs colaborarea cu echipa IQOS?
Laura Hîncu:
Împărtășesc aceeași viziune pentru un viitor mai bun și aceleași valori cu brandul IQOS, așa că ne-am înțeles din priviri, dacă ar fi să o rezum. A fost un proces de implementare care a implicat pe ici-colo adrenalină, însă mereu scopul comun a fost de a crea o experiență calitativă utilizatorului final.

ELLE: Ce au în comun brandurile IQOS și Laura Hîncu – Exclusive Fashion Design?
Laura Hîncu:
Valorile și principiile brandului Laura Hîncu – Exclusive Fashion Design sunt strâns conectate cu cele ale brandului IQOS. Desi activitatea noastră este diferită, vorbim despre tehnologie si design vestimentar, în amândouă cazurile vorbim despre inovație adusă în domeniu, noutate și înclinația pentru tot ce-i frumos și practic.

ELLE: Că tot vorbim despre dorințe care se transformă în alegeri, ce-și dorește Laura Hîncu pentru 2020? Și ce alege să facă în următorii 4 ani?
Laura Hîncu:
Anul acesta vom sărbători 10 ani de activitate și îmi doresc ca petrecerea Silk Garden Party din iunie să rămână o amintire frumoasă.
În rest, îmi doresc să mă bucur de luxul de a face propriile alegeri. Sigur, o să iasă foarte bine.

Instalația IQOS Wishing Tree este expusă la Qreator by IQOS și poate fi folosită până pe 28 februarie de către utilizatorii din București. În țară, instalația va fi prezentă și în cele patru magazine IQOS din mall-urile din București, Cluj, Constanța și Timișoara, precum și în IQOS lounge-urile din apropiere, unde vor fi instalate miniaturi ale copacului care preia dorințe. De altfel, până în 28 februarie, cei care fac parte sau se înscriu în comunitatea IQOS accesând club.iqos.ro au șansa de a câștiga unul dintre cele 400 de dispozitive IQOS 3 DUO Copper, în ediție limitată, transformând punctele acumulate în șanse de câștig.

Material susținut de IQOS

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din lifestyle