E timpul sa-l ceri in casatorie?

Astepti de ceva vreme si inca n-a rostit... intrebarea? ELLE a studiat noile strategii ale viitoarelor mirese: un adevarat business plan pentru a face rost de un inel de logodna!

E timpul sa-l ceri in casatorie?

S-a solicitat confidentialitate maxima. Au fost tiparite invitatii. S-a facut loc in agendele tuturor. A fost comunicata „ordinea de zi”. Lista cuprindea un singur punct. Unul singur, dar de o importanta cruciala: o cerere in casatorie. Sau, mai precis, cum sa-l deter­mini sa te ceara in casatorie. Conform unor studii recente, dar si statisticilor oficiale, casatoria este din nou la mare cautare. Schimbarile pe plan mondial au determinat o intoar­cere la valorile traditionale. Acum, pentru multe femei, viata sentimentala si cariera sint pe picior de egalitate, iar pentru unele dintre noi balanta a in­ceput sa incline spre… iubire & romantism. Asa ca nu-i de mirare ca femeile au dezvoltat adevarate strategii pentru a fi cerute de neveste.

Sorina, in virsta de 29 de ani, manager la o agentie de turism din Bucuresti, a inceput sa puna la punct un plan de actiune la fel de agresiv ca o campanie publicitara pentru promovarea unei noi destinatii exotice. Cu doua mici deosebiri: „target-ul” era iubitul ei, iar la final nu o astepta nici un bonus sau vreo promovare spectaculoasa, ci un inel si o intrebare. „Imi doream cu disperare ca iubitul meu, Dan, sa se casatoreasca cu mine. Dar oricite «indicii» as fi presarat in calea lui, n-a lansat niciodata intrebarea. Ajunsesem in punctul in care nu ma mai puteam bucura de vestile bune pri­mite de la prietenele mele. Daca una dintre ele imi arata mindra si entuziasmata un inel de logodna, izbucneam automat in lacrimi. Istoria se repeta de fiecare data: la birou, cind ieseam in oras cu fetele…”

Asa ca Sorina a organizat o „intilnire la nivel inalt” pentru cercul ei apropiat de prietene – cele mai multe dintre ele fiind femei de succes in domeniul marketing-ului si PR-ului – si a anuntat, plina de seriozitate: „Nimeni nu pleaca de aici pina nu punem la punct o strategie care sa functioneze cu adevarat”. Neobisnuita intilnire din casa Sorinei este o alta varianta pentru „planul de interventie”, un trend american care presupune implicarea tuturor prietenilor sau a membrilor familiei atunci cind esti intr-o situatie de criza. Dana, copywriter si prietena apropiata a Sorinei, mi-a marturisit: „A fost un adevarat brainstorming! S-au vehiculat o multime de idei si stratageme, unele dintre ele de-a dreptul ingenioa­se! In ciuda tuturor prejudecatilor, femeile stiu foarte bine cum functioneaza psihologia masculina. N-am lasat nici un aspect neanalizat”. Asadar, care sint acele strategii la care apeleaza fe­mei­le in situatia Sorinei pentru a forta (sau a cere!) mina bar­batului de linga ele?

Psihologia inversa este una dintre cele mai eficiente”, spune Cristina, o superba blonda in virsta de 28 de ani, consultant de management pentru o banca. „Daca vinzi un produs nou, inovator, si oferi drepturi exclusive, n-o sa te adresezi doar unei singure persoane. Am simtit ca se impune ca prietenul meu sa stie ca mai sint si alti competitori pe piata.” Folosind texte incriminatoare, uitate ca din in­timplare in locuri unde ar fi putut fi descoperite de el, la care s-a adaugat o declaratie de dragoste facuta de un coleg (bun actor si bun prieten!) in public, Cristina a transmis un mesaj destul de clar: la pitch au fost invitati si alti pre­ten­denti, iar daca Vlad nu actiona rapid, era in pericol sa piarda contractul!

Campania demarata de Laura, proprietara unui magazin de decoratiuni interioare, a implicat populara tehnica de marketing cunoscuta sub numele de „buzzing”. „Un cuplu din cercul nostru de prieteni apropiati s-a logodit de curind. Asa ca eu am incurajat speculatiile potrivit carora urmatorii pe lista eram noi. Citiva aliati de nadejde au in­ceput sa trimita e-mail-uri si sms-uri, raspindind in grupul nostru de cunoscuti stirea super-secreta: Laura (adica eu) si Radu (adica el) urmeaza sa se casatoreasca si ei!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din lifestyle