Campania publicitara in care apare o trupa pop transgender din India castiga la Cannes

Anul acesta, la cea de-a 63-a editie a Festivalului International de Creativitate Cannes Lions au fost premiate campaniile publicitare care prezinta probleme sociale precum discriminarea persoanelor transgender, violenta domestica si lupta pentru egalitatea de gen.

Campania publicitara in care apare o trupa pop transgender din India castiga la Cannes

Evenimentul, considerat Oscarul industriei publicitare, s-a desfasurat de-a lungul intregului weekend si a premiat cele mai creative idei din intreaga lume.

Cu ajutorul campaniei a fost creata si promovata prima formatie pop transgender, 6 Pack Band, aceasta castigand Grand Prix Glass Lion, cel mai important premiu in categoria Change. Aceasta promoveaza schimbarea culturala si egalitatea de gen, dorind sa elimine stereotipurile.

In India, persoanele transgender au unele protectii legale, insa sunt ostracizate de societate, facand fata unor provocari dificile. In campania The Mindshare pentru ceaiul Unilevers Brooke Bond Red Tea a fost folosita cultura muzicala si coregrafica bogata a Indiei pentru a incuraja acceptarea persoanelor transgender.

Formatia a devenit rapid cunoscuta si in afara Indiei. Single-ul de debut, ,,Hum Hain Happy', un cover al melodiei ,,Happy', a strans peste 1,9 milioane vizualizari pe Youtube anul acesta.

Foto: Youtube
Text: Georgiana Livadaru

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Mai multe din lifestyle