Trucuri pentru un somn linistit in noptile caniculare

Nici tu nu poti sa dormi, din cauza caldurii? Nu esti singura si, tocmai pentru ca multe femei sunt afectate de temperaturile ridicate, va expunem cateva trucuri pentru un somn linistit, in noptile caniculare.

Trucuri pentru un somn linistit in noptile caniculare

Canicula a reusit sa iti afecteze somnul?

Urmeaza sfaturi simple, pentru un somn linistit:

Creeaza-ti un spray racoritor!

Gaseste un recipient-spray (cu siguranta, ai unul in casa), si umple-l cu apa, cat se poate de rece. Stropeste putina apa pe fata, de cate ori simti ca iti este prea cald. Sfatul nostru este sa pastrezi acest spray pe noptiera.

Fa un dus inainte de a te baga in pat!

Nu, nu iti recomandam sa faci un dus cu apa rece ca gheata, deoarece nu te va ajuta. Dimpotriva, un dus cu apa rece iti va impune corpul sa compenseze mai tarziu, in incercarea de a se incalzi (cel mult, foloseste apa rece doar pentru picioare). Utilizeaza, in schimb, apa la temperatura camerei, care va scadea putin temperatura corpului tau.

Citeste si:
8 trucuri pentru a fi mai sanatoasa vara aceasta

Hidrateaza-te!

Pentru un somn linistit, in noptile de vara, ar fi bine sa faci tot posibilul sa iti pastrezi organismul cat mai hidratat, deoarece astfel temperaturile ridicate vor fi suportate mai usor. Apa ajuta la mentinerea unei temperaturi scazute a corpului. Pastreaza un pahar cu apa, pe noptiera.

Renunta la pijamale

Pijamalele nu sunt neaparat o idee buna, cand ne confruntam cu temperaturi ridicate. In plus, studii de specialitate au demonstrat ca renuntarea la haine, pe timpul noptii, ne poate ajuta sa ne odihnim mai bine, sa avem un somn linistit, deoarece corpul nu se incalzeste prea mult.

Dormi cu ferestrele deschise

Aerul racoros din serile si noptile de vara este extrem de placut, in special dupa o zi caniculara. Asadar, daca locul in care locuiesti nu este prea zgomotos, incearca sa deschizi ferestrele, inainte cu doua, trei ore inainte de a merge la somn.

Citeste si:
Cele mai importante greseli de alimentatie si dieta

Foloseste un pareo, noaptea!

Renunta la cearsaf si acopera-te, noaptea, cu un pareo – este mai usor. Daca ai casa cu etaj, dormi la parter, deoarece caldura se ridica la etajul/etajele superioare.

Apeleaza la aerul conditionat sau la un ventilator

Daca suporti zgomotul produs de aerul conditionat sau de ventilator, probabil nu vei suferi de cald. Cu ajutorul lor poti avea un somn linistit. Este indicat sa nu dormi direct in raza in care actioneaza aerul conditionat.

Foto: 123rf.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet