Trucuri eficiente pentru a-ti micsora talia in numai o saptamana

A venit deja primavara, in curand incepem sa ne gandim la sezonul costumelor de baie si stim deja ca iti doresti o talie de invidiat.

Trucuri eficiente pentru a-ti micsora talia in numai o saptamana

In loc sa te infometezi, sa incerci o dieta noua sau sa petreci nenumarate ore la sala de fitness incearca aceste trucuri simple care te vor ajuta sa iti micsorezi talia si sa scapi de o parte din grasimea de pe abdomen.

Aceste trucuri reprezinta doar cateva modificari sanatoase pe care le poti face in loc sa te infometezi sau sa te epuizezi fizic. In plus, unele sunt chiar delicioase!

1. Schimba ce mananci la micul dejun

Vrei o metoda eficienta si rapida de a-ti micsora talia? Nicio problema! Incearca sa renunti la micul dejun compus din cereale, fulgi de ovaz sau orice alt tip de alimente cu amidon, optand pentru cele pe baza de proteine. Proteinele iti accelereaza metabolismul cu 25% mai mult decat carbohidratii. Albusul de ou, shake-urile proteice sau iaurtul grecesc reprezinta unele dintre cele mai bune optiuni.

2. Adauga fibre

Cel mai bun aliat in lupta cu stratul adipos de pe abdomen! Fibrele te ajuta sa te saturi mai repede, consumand astfel mai putine calorii si iti micsoreaza si glicemia prevenind supralimentatia.

3. Opteaza pentru grasimi bune

Grasimile bune sunt foarte importante pentru dieta si pentru functionarea creierului, insa unele dintre ele contribuie la acumularea kilogramelor in plus. Elimina pe cat posibil tot ceea ce inseamna ulei de gatit! De asemenea, incearca sa mananci mai multe seminte de canepa sau chia, care au mai multe proteine si fibre decat nucile sau alunele, dar si mai putine grasimi.

4. O cina cat mai simpla

Cum nu consumi prea multe calorii stand pe internet sau uitandu-te la filmul sau serialul preferat este foarte important ca masa de seara sa fie cat mai simpla si mai slaba in calorii. O cina compusa din peste cu legume sau cartofi dulci constituie cel mai bun exemplu. Foloseste cat mai multe condimente in loc de sare, ulei sau unt de gatit.

5. Pacaleste-ti pofta de dulce

In loc de zahar sau indulcitori artificiali ai putea sa folosesti, fara probleme, stevie. Stevia nu are calorii, nu are niciun impact asupra indicelui glicemic si nici asupra taliei tale.

6. Mananca mai mult iaurt

Continutul bogat in proteine al iaurtului si culturile probiotice reduc rapid grasimea abdominala si riscul de balonare. Este important sa consumi iaurt simplu, fara grasimi si, daca simti nevoia de ceva dulce, sa ii adaugi stevie.

7. Nu uita de exercitiile cu greutati

Desi exercitiile cardio reprezinta o componenta principala in procesul de eliminare a grasimilor, nu trebuie sa uiti si de antrenamentele cu greutati. Muschii mai bine definiti au tendinta de a arde mai repede grasimile, in special in zona abdominala, chiar si la 12 ore dupa terminarea antrenamentului. Ar trebui sa faci astfel de exercitii de cel putin trei ori pe saptamana, pentru 20 de minute.

Incearca aceste trucuri si nu uita sa te alimentezi suficient si sa bei zilnic 2 litri de apa.

Foto: Body of a young fit woman lifting dumbell from Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet