Totul despre dieta Cambridge

Odată cu venirea verii, toate femeile s-au apucat de diete care mai de care mai drastice și care îți promit că vei slăbi și un kilogram pe zi, așa cum este și dieta Cambridge. Dar parcă sună prea bine ca să fie și adevărat, nu?

Totul despre dieta Cambridge

Ce este dieta Cambridge?

Dieta Cambridge a fost creată pentru a da rezultate într-un ritm cât mai repede. Dieta presupune să consumi o cantitate de alimente invers proporționale cu greutatea pe care vrei să o slăbești. Cu cât vei vrea să slăbești mai mult, cu atât mesele tale vor fi mai mici. Planul dietei se bazează pe consumul unor batoane speciale, sucuri, supe și shake-uri.

Cum funcționează dieta Cambridge?

Odată ce te hotărăși să urmezi această dietă, trebuie să ai un consultant alături de tine pe toată durata dietei. Dieta îți forțează corpul să intre în starea de cetoză, proces natural care apare atunci când grăsimile sunt transformate în energie de către organism. Dieta îți oferă suficiente proteine pentru a nu pierde din masa musculară, ci doar din grăsimi.

În primele etape ale dietei, nu este indicat să faci exerciții, dar cu cât înaintezi în dietă, poți începe cu niște exercții simple, ușoare, astfel încât să fii activă.

Etapele dietei Cambridge

Etapa 1. Durează între 1 si 12 săptămâni și este cea mai dură. Se vor consuma în jur de 4 alimente sau produse proteice (shake-uri, supe proteice) și 200 ml de lapte degresat.
In această etapă se vor consuma între 415 și 515 calorii pe zi, ceea ce este foarte puțin.

Etapa 2. Durează în jur de o saptamană (sau mai mult). Se vor consuma 3 produse proteice, lapte degresat și câteva legume gătite sănătos. În această perioadă se vor consuma în jur de 800 de calorii.

Etapa 3. Se va ține pentru 2 săptămani. Este mai prietenoasă, se vor consuma 2 produse pe baza de proteine, ai voie să servești toate cele 3 mese, dar echilibrat. Te vei axa pe multe salate, fructe si nuci. Nu uita de lapte, este permis. Nu vei consuma mai mult de 1.000 de calorii pe zi

Etapa 4. Nu exista o limită de timp. Se vor servi în continuare cele 2 produse proteice, fiind permise și alte alimente, dar ai grijă să fie sărace în calorii. Nu vei putea consuma mai mult de 1.200 de calorii pe zi. Îl vei ține până vei slăbi atât cât îți dorești.

Etapa 5. Nici aici nu va exista limită de timp, iar dieta Cambridge va continua cu un produs bazat pe proteine, cele trei mese pe zi și o gustare sănătoasă. Desigur, te vei axa pe alimentele indicate mai sus. Nu se vor consuma mai mult de 1.500 de calorii.

Etapa 6. Sau perioada de menținere. În această etapă se presupune că ai atins deja greutatea dorită. Așa că vei începe să mănânci cât mai sănătos, introducând carbohidrații. Ai grijă la ceea ce mănânci, pentru a nu te întoarce de unde ai plecat.

Spre deosebire de alte planuri de dietă cu puține calorii, produsele care înlocuiesc mesele sunt echilibrate nutrițional, iar astfel organismul tău nu va fi privat de mineralele și vitaminele de care are nevoie. Fie că vrei să pierzi câteva kilograme sau doar să te menții, dieta Cambrigde te poate ajuta. Există și posibilitatea ca dieta să nu ți se potrivească deoarece fiecare organism reacționează diferit.

Însă nu uita! Înainte de a începe orice dietă, consultă un medic. El va știi clar ce tip de dietă ți se potrivește.

Citește și:
Dieta cu o singură masă pe zi. Cum funcționează și care sunt beneficiile

Text: Iulia Brăslașu
Foto: Instagram (@weworewhat)

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
evedete.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet