Secretele vedetelor – cum se mentin in forma

Sint glamour si corpurile lor sexy ne fac sa visam. Totusi, multe dintre starurile de la Hollywood nu au nici virsta si nici talia unui top-model. Ce fac ele concret pentru a-si modela corpurile? Dieta, fitness sau zen…

Eva Longoria

37 de ani, 1,57 m

Sport, sport, si iar sport… Miniona si totusi puternica, aceasta nevasta dispe­rata este la fel de atletica precum fostul ei sot, Tony Par­ker. Pentru o fosta profesoara de aerobic care-si pe­tre­ce timpul in tanga, interpretind roluri de Gabrielle Solis, a fi in forma este o necesitate.

Plan fitness: Doua sedinte de kick boxing pe sap­tamina + yoga + trei sedinte de o ora cu antrenorul sau, Patrick Murphy. In program: 10 minute de incalzire pe bicicleta, apoi exercitii de musculatura (ghemuiri, rasuciri…), in serii de 25-30, cu pauze de 30 de secunde intre serii.

Dieta: Nici una. Eva apartine acelei rase de femei foarte enervante Maninc-fara-sa-ma-opresc-si-nu-ma-ingras-niciodata. Felul sau favorit de mincare: spaghete cu carne.

Gwyneth Paltrow

40 de ani, 1, 77 m

Gyrotonic si macrobiotic Slaba, dar nu uscata, cu o postura de star chiar si cind ii plimba pe Apple si Moses pe strazile din Manhattan, actrita este imaginea prin excelenta a americancei frumoase si sanatoase.

Planul fitness: Gwyneth este fana Gyrotonicului,un aparat echipat cu tot felul de greutati, scripeti si curele, com­binind miscari de natatie, yoga, dans si gimnastica (www.gyrotonic.com). Ea ne asigura ca aceasta practica are ca rezultat supletea, alungirea si tonifierea armonioasa. De asemenea, Gwyneth isi intilneste deseori prietenele, pe Madonna si pe Stella McCartney, intr-o sala din nordul Lon­drei, pentru 90 de minute de yoga.

Dieta: Ca si Madonna, Gwyneth este dependenta de dieta macrobioti­ca. E convinsa ca secretul sanatatii este sa maninci simplu. Drept urmare, a limitat consumul de carne, produse lactate, cafeina, privilegiind in schimb ce­realele complete, supele, legumele si algele.

Halle Berry

46 de ani, 1,70 m

FFF si fara zahar Un corp de super-eroina, un abdomen sculptat, umeri de naiada si forme ultra-feminine – asa ceva se intretine…

Plan fitness: Ca si noi, fosta Bond Girl detesta efortul. Prin urmare, mizeaza pe faimosul FFF, „5-Factor Fitness“ al lui Harley Pasternak (www.amazon.com). Trei pina la cinci sedinte pe saptamina, de cite 25 de minute fiecare (totusi!): cardio (cursa, bicicleta, stepper…) pentru incalzire (in faza intii) sau pentru arderea grasimi­lor (in faza cinci); se lucreaza partea de sus cu haltere si un banc de lucru (in faza doi); se musculeaza par­tea de jos, de asemenea cu haltere si un banc (in fa­za trei); se urmareste atingerea echilibrului (in faza patru).

Dieta: Diabetica de tip 2, Halle nu pune orice in farfurie. Antrenorul sau a sfatuit-o sa manince cinci mese mici pe zi, care raspund unor criterii precise: 1) un fel principal sarac in grasimi si bogat in proteine de calitate; 2) glucide cu indice glicemic mediu (fasole, orez complet, cartofi dulci…); 3) de la 5 la 10 grame de fibre la fiecare masa; 4) grasimile rele sint excluse din alimentatie; 5) bauturi fara zahar (sucurile sint strict interzise!).

Jennifer Aniston

44 de ani, 1,65 m

Budokon si regimul Zona

Dupa cea mai mediatizata dintre despartiri, ar fi putut sa se arunce asupra primului pachet de chips-uri pline de grasime si sa-si inece amarul in smoothies dulci. Dar frumoasa s-a tinut tare si se vede: are corpul zvelt si conturul sexy, asa cum visam toate.

Planul fitness: Budokonul (www.budokon.com). Este noua nebunie fitness a starurilor. Un amestec de arte martiale, meditatie si yoga imaginat de Cameron Shayne, antrenoare din Los Angeles. Antrenamentele, extrem de sofisticate, dureaza 80 de minute: 40 de minute de salutari ale soarelui + meditatie, urmate de 40 de minute de exercitii de arte martiale (lovituri de pumn, picioare si kata). O disciplina completa pentru corp si spirit, pe care actrita o practica de doua ori pe saptamina. Alte fane? Rene Russo si Amber Valletta. Jennifer adauga acestui antrenament una sau doua sedinte de Pilates pe saptamina.

Dieta: Regimul Zona al doctorului Barry Sears. Un dozaj zilnic foarte stiintific: 40% glucide, 30% proteine si 30% lipide. Respectind aceasta proportie, organismul arde grasimile, cu trei conditii: 1) trebuie privilegiate fructele si legumele sarace in amidon (adio banane si cartofi); 2) carne slaba si proteine bune, nu carne rosie si margarina; 3) repartizarea dozei zilnice de mincare in sase portii mici. Ideea: metabolismul nu se odihneste niciodata si astfel se ard mai multe calorii.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet