Reguli care te pot ajuta sa ai corpul la care visezi

Vrei sa obtii un corp armonios si sanatos, dar intampini dificultati?

Reguli care te pot ajuta sa ai corpul la care visezi

De obicei una din probleme poate fi lipsa energiei si a motivatiei care sa te puna in miscare. Aparent este bine sa iti antrenezi creierul in asa fel incat sa reusesti sa iti faci un program pe care sa il respecti. Daca vrei sa ai o forma de invidiat, adopta aceste reguli si vei vedea si singura rezultatele.

1. Inlocuieste gandurile negative cu cele pozitive

Ar trebui sa incetezi sa te simti prost atunci cand faci greseli sau preferi sa iesi cu prietenii in loc sa mergi la sala. Ai fi surprinsa de cat de mult te poate ajuta o pauza din cand in cand. Vorbeste cu tine la fel cum ai vorbi cu o prietena si vei fi mai fericita si mai pregatita pentru a te tonifia.

2. Ai nevoie de un obiectiv clar la care sa te gandesti atunci cand lucrurile devin dificile

Atunci cand incerci sa slabesti sau sa te tonifiezi, noteaza motivul pentru care vrei sa faci asta. Poate vrei sa arati mai bine in haine sau poate vrei sa ai mai multa putere. Sau poate vrei doar sa te invidieze toate fetele la reuniunea de liceu. Oricare ar fi, acest obiectiv este ceea ce trebuie sa iti repeti de fiecare data cand lucrurile devin dificile.

3. Imagineaza-ti succesul

Intra in mintea ta si incearca sa vizualizezi cum ar putea arata succesul. Aceasta imagine poate fi cu adevarat motivanta. Odata ce o vezi, o sa iti doresti asta atat de mult, incat te vei ambitiona sa obtii ceea ce iti propui.

4. Alege-ti un stil de viata

Atunci cand incepi ceva spunandu-ti ca tu alegi sa faci asta, este mult mai usor sa ai puterea sa actionezi. De exemplu, „Aleg sa nu mananc inca o prajitura astazi' sau „Aleg sa merg la alergat inainte sa ma uit la televizor'. In felul acesta te simti mai bine decat daca ai spune „Trebuie sa fac…'.

5. Actioneaza in vederea unei recompense fabuloase

Stiind ca la atingerea obiectivului te asteapta o pereche minunata de pantofi sau un nou outfit de sport, poate fi un instrument psihic puternic pentru a te ajuta sa ajungi la forma visata si sa ramai asa. Orice lucru te motiveaza ar trebui sa fie premiul pe care ti-l oferi singura. Alte idei bune sunt o manichiura, o iesire cu prietenii sau un masaj profesional. Doar gandindu-te la recompensa este suficient pentru a te apuca de treaba.

6. Creeaza-ti o mantra potrivita

O mantra personala te poate motiva la fel de mult ca un obiectiv bine definit. Sa-ti repeti aceasta formula poate face ca intrarea in forma sa para mai usoara atunci cand ultimele exercitii par foarte dificile. Expresii precum „Sunt puternica', „Pot face asta' vor face minuni.

7. Cateodata este in regula sa te rasfeti

In loc sa iti faci mustrari de constiinta, ofera-ti sansa sa gresesti din cand in cand. Iti amintesti ce scrie la primul punct? Fa-ti zile in care poti trisa' sau programeaza-ti zile libere in care nu faci exercitii fizice. In felul acesta iti faci timp pentru momentele in care ai nevoie de o pauza sa te relaxezi si sa te odihnesti. Suna bine, nu?

Text: Georgiana Livadaru
Foto:

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din health & diet