Reguli care te pot ajuta să ai corpul la care visezi

Vrei să obții un corp armonios și sănătos, dar întâmpini dificultăți?

Reguli care te pot ajuta să ai corpul la care visezi

De obicei una din probleme poate fi lipsa energiei și a motivației care să te pună în mișcare. Aparent este bine să îți antrenezi creierul în așa fel încât să reușești să îți faci un program pe care să îl respecți. Dacă vrei să ai o formă fizică de invidiat, adoptă aceste reguli și vei vedea și singură rezultatele.

1. Înlocuiește gândurile negative cu cele pozitive


Ar trebui să încetezi să te simți incomod atunci când faci greșeli sau preferi să ieși cu prietenii în loc să mergi la sală. Ai fi surprinsă de cât de mult te poate ajuta o pauză din când în când. Vorbește cu tine la fel cum ai vorbi cu o prietenă și vei fi mai fericită și mai pregătită pentru a te tonifia.

2. Ai nevoie de un obiectiv clar la care să te gândești atunci când lucrurile devin dificile

Atunci când încerci să slăbești sau să te tonifiezi, notează motivul pentru care vrei să faci asta. Poate vrei să arăți mai bine în haine sau poate vrei să ai mai multă putere. Sau poate vrei doar să te invidieze toate fetele la reuniunea de liceu. Oricare ar fi, acest obiectiv este ceea ce trebuie să îți repeți de fiecare dată când lucrurile devin dificile.

3. Imaginează-ți succesul

Intră în mintea ta și încearcă să vizualizezi cum ar putea arăta succesul. Această imagine poate fi cu adevărat motivantă. Odată ce o vezi, o să îți dorești asta atât de mult, încât te vei ambiționa să obții ceea ce îți propui.

4. Alege-ți un stil de viață

Atunci când începi ceva spunându-ți că tu alegi să faci asta, este mult mai ușor să ai puterea să acționezi. De exemplu, „Aleg să nu mănânc încă o prăjitură astăzi” sau „Aleg să merg la alergat înainte să mă uit la televizor”. În felul acesta te simți mai bine decât dacă ai spune „Trebuie să fac…”.

5. Acționează în vederea unei recompense fabuloase

Știind că la atingerea obiectivului te așteaptă o pereche minunată de pantofi sau un nou outfit de sport, poate fi un instrument psihic puternic pentru a te ajuta să ajungi la forma visată și să rămâi așa. Orice lucru te motivează ar trebui să fie premiul pe care ți-l oferi singură. Alte idei bune sunt o manichiură, o ieșire cu prietenii sau un masaj profesional. Doar gândindu-te la recompensă este suficient pentru a te apuca de treabă.

6. Creează-ți o mantra potrivită

O mantra personală te poate motiva la fel de mult ca un obiectiv bine definit. Să-ți repeți această formulă poate face ca intrarea în formă să pară mai ușoară atunci când ultimele exerciții par foarte dificile. Expresii precum „Sunt puternică”, „Pot realiza asta” vor face minuni.

7. Câteodată este în regulă să te răsfeți

În loc să îți faci mustrări de conștiință, oferă-ți șansa să greșești din când în când. Îți amintești ce scrie la primul punct? Fă-ți zile în care poți „trișa” sau programează-ți zile libere în care nu faci exerciții fizice. În felul acesta îți faci timp pentru momentele în care ai nevoie de o pauză să te relaxezi și să te odihnești. Sună bine, nu?

Citește și:
7 secrete care te vor ajuta în lupta cu kilogramele în plus

Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Antena 1
Publicitate
substantial.ro
Unica.ro
Mai multe din health & diet