Planul alimentar pentru perioada de autoizolare – Ziua a 2-a

Alina Trifu, consulant în nutriție, îți propune un plan alimentar pe care îl poți urma în această perioadă și care te va ajuta să îți menții greutatea și să îți întărești sistemul imunitar.

Planul alimentar pentru perioada de autoizolare – Ziua a 2-a

Fiindcă perioada de autoizolare înseamnă pentru mulți dintre noi a sta acasă, a ne uita la seriale și a mânca într-o zi jumătate din proviziile care trebuiau să ne țină o săptămână, ne-am gândit să schimbăm puțin obiceiurile nocive. De aceea, Alina Trifu, consultant în nutriție și fondator iHealth, ne ajută să avem o alimentație sănătoasă și plină de nutrienți, care să ne întărească sistemul imunitar și să ne țină departe de kilogramele în plus.

Așa că, dacă ești în pană de idei când vine vorba de meniul zilnic din această perioadă, și mai ales dacă vrei să ai un regim alimentar echilibrat, iată propunerea noastră de astăzi:

Mic dejun

1-2 felii de pâine integrală cu pastă de sardine și bastonașe de legume crude

Adaugă într-un blender o conservă de sardine în suc propriu și adaugă peste aceasta o linguriță de unt, suc de lămâie, praf de piper și turmeric. Amestecă toate ingredientele până când obții o pastă cremoasă.

Pentru bastonașele de legume, taie câteva felii subțiri de ardei capia sau morcov.

Gustare

Un fruct la alegere

Prânz

Pește la cuptor cu cartofi wedges  și salată de castraveți

Taie 1-2 cartofi în patru și pune-i la fiert pentru câteva minute. Apoi, condimentează-i cu sare, piper, boia dulce, o linguriță de ulei de măsline și rumenește-i la cuptor.

Pentru salata de castraveți, taie cubulețe de castravete și adaugă peste acestea ceapă verde, mărar, suc de lămâie, ulei de măsline, și o linguriță de semințe de in.

Gustare

Kefir

Cină

Ciorbă de vită cu legume

Citește și:
Cum gătim alimentele pentru a le păstra cât mai mult nutrienții

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din health & diet