O zi din viata unei balerine: dieta

Afla cum arata o zi din viata unei balerine, in termeni de cum, ce si cat mananca. Iata dieta de balerina!

O zi din viata unei balerine: dieta

Cateva sugestii pentru a-ti adapta regimul alimentar la dieta de balerina. Asta pentru ca balerinele, precum geishele moderne sau supermodelele, fac parte din acea categorie de femei in aceeasi masura admirate si invidiate pentru felul in care arata.

Sunt elegante, suple si gratioase, iar asta ne fascineaza pe noi, restul muritoarelor. Evident ca vrem sa stim cum reusesc sa arate in acest fel, asa ca iti prezentam cateva sugestii pentru a-ti adapta si tu dieta la cea a unei balerine.

Micul dejun

Micul dejun este, dupa cum bine stii, cea mai importanta masa a zilei, masa care te ajuta sa iti incepi ziua cu dreptul. Balerinele nu mananca cereale la micul dejun, pentru ca acestea contin destul de mult zahar. In schimb, proteinele si fibrele sunt cele mai bune alegeri in dieta de balerine. Acest duo te va ajuta sa iti mentii nivelul de energie ridicat si sa nu te mai confrunti cu senzatia de foame pana la pranz. Ce sa alegi, deci? Oua cu paine integrala si avocado sau un iaurt grecesc cu fructe de padure proaspete.

Citeste si:
Cel mai bun moment in care sa consumi fructe, pentru a maximiza efectele lor

Pranzul

Balerinele aleg, asa cum te asteptai, o salata pentru pranz. Insa, nu orice fel de salata, ci una bogata in proteine si antioxidanti. Spre exemplu, pentru dieta de balerina ai putea alege o salata verde combinata cu o sursa de proteine precum puiul la gratar sau pestele, oua fierte si fasole boabe. O alta optiune ar fi un wrap din tortilla integrala pe care sa il umpli cu avocado, curcan, salata si rosii.

Cina

Spre deosebire de majoritatea oamenilor, balerinele mananca mai usor in timpul zilei (pentru a nu se simti balonate la repetitii) si mai consistent la cina. Masa de seara ar trebui totusi sa fie echilibrata si sa contina multe proteine (precum piului si pestele, dar si nautul si tofu), antioxidanti (precum broccoli, adrei grasi si morcovi) si cereale integrale (precum quinoa, orezul brun sau paste integrale).

Citeste si:
7 sfaturi pentru a gasi dieta potrivita pentru tine

Cu toate acestea, in orice regim, filosofia 90/10 este de baza – poti manca sanatos, daca asta iti doresti, 90 % din timp, si iti poti permite, in restul de 10% sa te rasfeti, fara sa te simti deloc vinovata. Chiar si balerinele mai mananca un hamburger din cand in cand.

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet