Monday Motivation cu Sorina Fredholm: 5 pasi pentru o stare optima de sanatate

Sunt intrebata de multe ori care sunt schimbarile majore pe care ar trebui sa le faca cineva pentru a trai un stil de viata sanatos sau pentru a-si imbunatati sanatatea.

Monday Motivation cu Sorina Fredholm: 5 pasi pentru o stare optima de sanatate

Toate actiunile tale iti formeaza stilul de viata: alimentele pe care le mananci, energia pe care o consumi, starea de spirit in care te afli. Insa cum iti formezi acest stil de viata sanatos? Cu ce incepi, ce trebuie sa schimbi sau sa adopti?

In opinia mea, exista 5 lucruri pe care le poti face si care, probabil, iti vor afecta 80% din sanatatea ta:

1. Diminueaza sau elimina zaharul rafinat

Zaharul vine in mai multe forme si este aproape imposibil de evitat, mai ales atunci cand mananci alimente procesate sau deja pregatite. Deci, ce poti faci? Sunt unele zaharuri mai rele decat altele? Cum il eviti si cu ce il poti inlocui?

2. Mananca multe legume

Stiai ca ar trebui sa mananci zilnic 9-10 portii de legume si fructe? Stiu, suna foarte mult…facand tot ceea ce este necesar pentru a dubla numarul de fructe si legume pe care il consumi zilnic, poate avea un impact enorm asupra sanatatii tale. Sfaturile si retetele mele insa te vor ajuta sa le integrezi in mesele tale zilnice cu mare usurinta.

3. Activitatea fizica

A fi activ este unul dintre cele mai sanatoase lucruri pe care le poti face pentru corpul si mintea ta. Te voi învata cum poti transforma exercitiul fizic intr-un obicei pe care sa il faci constant si cu placere.

4. Bea apa

Suntem 70% apa… sa fii hidratat nu este doar important, ci vital! Si chiar daca este ceva atat de natural, consumul de apa devine uneori o bataie de cap. Iti voi impartasi sfaturi care te vor ajuta sa te mentii hidratat fara sa te gandesti la asta.

5. Odihneste-te

Potrivit stiintei, adultii au nevoie de intre 7 si 9 ore de somn pe zi, pentru a functiona la nivelul optim de sanatate. Deci, daca nu reusim, in mod regulat, sa dormim suficient, sanatatea si bunastarea noastra au de suferit.

In urmatoarele saptamani, voi trece prin fiecare dintre aceste 5 subiecte in detaliu, astfel incat vei obtine cunostintele necesare despre lucrurile majore care iti pot imbunatati cel mai mult sanatatea si vei fi destul de motivat sa le adopti si tu!

Dar pana atunci sper sa te bucuri de acest inceput de saptamana si micile sfaturi de mai sus sa te inspire sa iesi la o alergare in parc sau sa gatesti o cina sanatoasa!

Citeste si:
Monday Motivation cu Sorina Fredholm: MEAL PREP sau cum sa scapi de stresul gatitului

Sorina Fredholm
Healthy living promoter, instructor de yoga certificat international, 200 ore YTT, dezvoltator de reteta si plan de mese si co-fondator Monday (healthy living app).
O poti gasi pe Facebook si Instagram.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
evedete.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet