16 trucuri simple care te ajuta sa slabesti rapid

Fiecare dintre noi are cat o placere culinara ori o activitate nu tocmai sanatoasa pe care o practica frecvent in timpul liber. Iata cateva sfaturi simple care te vor ajuta sa scapi de kilogramele in plus fara sa urmezi diete stricte.

16 trucuri simple care te ajuta sa slabesti rapid

Fa o selectie de legume

Adaugand legume mancarurilor tale preferate, de exemplu la pizza sau in simpla salata verde, pe langa faptul ca vei avea un aport mai mare de vitamine, te vei simti satula mult mai repede. Rosiile, ardeiul rosu, rucola sau chiar sfecla sunt legume care nu trebuie sa lipseasca de pe lista ta.

Alearga, alearga, alearga!

Sa alergi nu este un lucru atat de chinuitor. Priveste-o ca o activitate, un moment pe care il petreci cu tine insati. Uneori este chiar benefic sa ai un pic de timp doar cu tine. Incepe cu o plimbare, sau o alergare usoara timp de 15 minute. Cum spuneam anterior fa-ti o selectie de melodii care sa te motiveze si vei vedea cum, incet, incet, alergatul va deveni activitatea ta preferata pentru timpul liber. Beneficiile? Cred ca este de inteles ce se va intampla cu corpul tau dupa cateva saptamani. Ce mai astepti?

Yoga

Yoga este o activitate benefica pe care multi dintre noi o subestimam in prima instanta. Pe langa faptul ca este benefica mintii, odata cu linistea interioara si corpul va reactiona ca atare. Vei trai in echilibru si acest lucru se va reflecta si asupra siluetei tale.

Nu exagera cu marimea!

De fiecare data cand mergi la fast-food comanzi o portie mare la orice produs? Primul pas ar fi sa treci la un meniu mediu sau chiar sa comanzi doar o singura portie de cartofi prajiti, astfel incat sa iti satisfaci pofta de fast-food, dar nu exagerand cu caloriile.

Pastreaza loc si pentru desert

Mancand feluri principale sanatoase poti sa te rasfeti cu un desert. Creand un echilibru intre ceea ce trebuie sa manaci si poftele pe care le ai din cand in cand te vei afla pe calea cea buna catre un stil de viata sanatos. Fii atenta totusi! Asta nu inseamna ca la fiecare masa sanatoasa trebuie sa profiti de un desert. Alocati acest moft o data sau de doua ori pe saptamana si vei vedea diferentele.

Incearca Zumba

O activitate in voga in ultima vreme. Pe langa faptul ca este benefica mai ales picioarelor tale si abdomenului este si foarte distractiva. Incepe sa mergi de doua ori pe saptamana la un astfel de curs si vei observa cum, dupa cateva luni, musculatura ta va fi mai ferma. Ia-o ca pe o pregatire pentru vara ce se apropie.

Sase! Se lasa seara!

Incearca sa mananci pana in ora 18. Probabil ai mai auzit de abordarea aceasta. Pentru a scapa de acele putine kilograme care te supara, evita sa mai mananci dupa ora 18 in timpul saptamanii. In weekend te poti distra linistita atata timp cat de luni pana vineri esti fidela acestui principiu.

Iesi la plimbare cu cainele!

Chiar daca este vorba de zece minute, iesi cu cainele tau la plimbare. Bineinteles ca vor exista zile cand nu vei avea chef sau poate vremea iti va sta in cale, dar hraneste-te cu entuziasmul animalului tau de companie si, datorita acestei activitati, pe termen lung vei observa schimbari in privinta corpului tau.

Nu trebuie neaparat sa respecti toate sfaturile de mai sus. Este indeajuns sa tii cont de cateva dintre ele si vei vedea ca vor da rezultate. Succes!

Text: Teodora Dragusin
Foto: Picture of beautiful sporty woman with scale and green apple from Shutterstock

Recomandari
peroz.ro
evedete.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet