Ingrediente pe care nu trebuie să le pui în salata ta, dacă vrei să slăbești

Deși crezi că salatale sunt cea mai bună opțiune atunci când ești la dietă, află că nu tot ce e verde e sănătos.

Ingrediente pe care nu trebuie să le pui în salata ta, dacă vrei să slăbești

Este foarte ușor să adaugi în salata ta ingrediente care o să îți afecteze dieta. Mai jos ai o listă cu 6 lucruri pe care nu ar trebui să le pui niciodată în salată, dacă încerci să slăbești.

1. Pui prăjit, creveți sau tofu

Toate aceste ingrediente sau orice alt aliment plin de proteine adaugă calorii care nu sunt necesare și uneori chiar o doză de zahăr. Dar mai mereu ne dorim o sursă de proteină, iar o alegere mai sănătoasă ar fi puiul făcut la grătar, somonul, tonul sau ouăle fierte.

2. Tăiței sau găluște

Aceste ingrediente vor adăuga doar calorii și grăsimi salatei tale. Încearcă mai bine două lingurițe de nuci, fistic, semințe de dovleac sau migdale ce îți vor oferi senzația de sațietate, și nu vei mai simți nevoia să mănânci snack-uri între mese.

3. Dressing-urile cremoase

Dressing-urile ca cel Caesar și cel cu miere-Dijon sunt încărcate cu numeroase calorii. Încearcă să dai o aromă salatei tale cu oțetul balsamic sau uleiul de măsline. Sau poți să îți concepi propriul dressing folosing avocado sau tahini pentru a obține aceași textură.

4. Dressing-uri fără grăsimi

Dressing-urile fără grăsimi au o cantitate mult mai mare de sare și zahăr față de cele normale. Încearcă să optezi pentru un dressing cu ulei de măsline combinat cu oțet balsamic sau cu sucul de la o lămâie. De asemenea, asigură-te că porția este una corespunzătoare, dacă pui o cantitate prea mare din orice dressing, salata ta o să devină un risc pentru dietă.

5. Crutoane

Deși acestea vor da un plus salatei tale, care o să aibă o textură și o aromă mult mai delicioasă, și un număr foarte mic de crutoane poate adăugă 100 de calorii salatei tale și câteva grame de grăsimi saturate care nu au niciun beneficiu nutrițional. Încearcă să le înlocuiești cu nuci condimentate pentru a obține același efect.

6. Fructe uscate

Afinele uscate, caisele uscate și strugurii uscați conțin cam 22 de grame de zahăr și 100 de calorii. Înlocuiește-le cu fructe proaspete. Sau mănâncă un snack cu o cană cu fructe de pădure, după prânz.

Citește și:
Ce putem mânca seara fără să ne îngrășăm

Text: Victoria Lupascu
Foto: Instagram.com/leoniehanne

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Noizz
Psychologies
Mai multe din health & diet