Fructe care te ajuta sa slabesti – trebuie sa le incluzi in dieta

Stiai ca anumite fructe te ajuta sa scapi de kilogramele in plus? Bogate in fibre si pectine, care ard grasimile, aceste fructe vor ajuta la accelerarea metabolismului.

Fructe care te ajuta sa slabesti – trebuie sa le incluzi in dieta

Iata care sunt fructele ce te ajuta sa slabesti si sa ai mai multa energie.

1.Mere

Merele sunt unele dintre cele mai bune fructe la care poti apela daca vrei sa scapi de kilogramele in plus. Sunt bogate in fibre si slabe in calorii si, de asemenea, contin vitamine, minerale si fibre. Asigura-te ca incluzi in alimentatia ta zilnica macar un mar!

2.Pere

Perele sunt fructe extraordinare care ajuta la slabit datorita continutului mare de fibre. Acest aspect te ajuta sa te simti satula si, in plus, coboara nivelul colesterolului si, datorita continutului de potasiu, sunt benefice sanatatii inimii.

3.Banane

Bananele sunt bogate in fibre si potasiu si, de asemenea, singurele fructe care aduc organismului o doza suplimentara de vitamina B6. O singura banana asigura peste 30% din doza zilnica recomandata de B6. Vitamina B6 contribuie la intarirea sistemului imunitar si micsoreaza riscul aparitiei bolilor de inima.

Citește și:
Shake cu nucă de cocos și fructe de pădure

4.Capsuni

Capsunile sunt de mare ajutor atunci cand vrei sa scapi de kilogramele in plus. Ele stimuleaza producerea hormonilor leptina si adiponectina, amandoi avand rolul de a creste metabolismul si de a arde grasimile. Nu uita si de exercitiile fizice! Capsunile contin si enzime anti-inflamatorii care ajuta la vindecarea ranilor interne si a leziunilor.

5.Kiwi

Stiai ca fructele de kiwi sunt un ajutor excelent in lupta cu kilogramele in plus deoarece contin cantitati impresionante de fibre? Acele seminte negre pe care le contin ajuta la digestie insa fructul mai ofera si fibre solubile care te ajuta sa te simti satula si taie pofta de mancare.

6.Piersici

Ar trebui sa incluzi piersici in dieta ta in special datorita continutului slab in calorii. De asemenea, ele contin si fibre, potasiu si multiple vitamine. Mai multe studii recente au aratat ca piersicile sunt o sursa excelenta de antioxidanti.

7.Portocale

Portocalele ajuta la cresterea metabolismului datorita continutului mare de vitamina C, A1 si acid folic. Nu trebuie insa sa te gandesti ca, daca vei consuma suc de portocale, acesta va avea aceleasi valori nutritionale ca si fructele. Portocalele contin mult mai putine calorii si iti ofera un aport de fibre pe care nu il vei gasi in sucuri.

Foto: beauty female with red squeezing kiwi from Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Mai multe din health & diet