Diete rapide, usor de dus si care nu te infometeaza!

O dieta usoara, care sa nu ne chinuie si care sa ne aduca in scurt timp rezultatele dorite este un lucru pe care majoritatea femeilor si-l doreste. Pentru a te ajuta, am ales noi pentru tine cateva diete rapide care functioneaza!

Diete rapide, usor de dus si care nu te infometeaza!

Iata cateva diete rapide care te vor ajuta sa scapi de suparatoarele kilograme in plus, in timp record, si fara sa te supuna unui regim chinuitor.

3 diete rapide incercate!

Dieta de 7 zile

Usor de dus si rapida, aceasta dieta de doar 7 zile te va ajuta sa incapi iarasi in rochia preferata. In plus, si pielea ta va avea de castigat, devenind luminoasa. In prima zi a dietei, ai putea simti un disconfort, dar nu dureaza.

Dimineata, este indicat sa bei un pahar cu apa (la temperatura camerei) in care sa storci si sucul unei lamai, dupa care sa consumi un suc diuretic. Acesta poate fi preparat din castraveti, telina, sfecla, morcovi sau mere si trebuie consumat imediat, insa nu constituie micul dejun.

Prima masa a zilei ar trebui consumata atunci cand organismul iti da de stire, la ceva timp dupa ce ai baut sucul, pentru a preveni balonarea. Micul dejun consta in fructe, cu exceptia bananelor, portocalelor si a pepenelui galben, pe tot parcursul acestei saptamani.

Iti recomandam sa astepti cel putin doua ore pana sa iei masa de pranz, care ar trebui sa fie compusa din legume, proaspete sau la aburi, si din proteine. Asadar, incearca o salata cu legume proaspete cu  o bucata de pui (gatit oricum iti place, dar nu prajit!). Atentie mare la dressing – incearca sa te limitezi la ulei de masline si suc de lamaie.

Pentru gustarea de dupa-amiaza, mananca niste alune, iar la cina consuma supa de legume.

Dieta saraca in carbohidrati

Aceasta dieta se bazeaza pe consumul alimentelor sarace in carbohidrati si ajuta la pierderea in greutate. Principiul pe care se bazeaza aceasta dieta este reducerea nivelului de insulina din organism, deoarece dezechilibrul acesteia ar putea cauza acumularea de kilograme in plus.

Acest regim alimentar presupune consumul unor alimente bogate in vitamine si minerale, ca: broccoli, spanac, rosii, verdeata, capsuni, pui, peste sau lapte. De asemenea, este indicat sa incluzi pe lista de cumparaturi proteine si grasimi saturate, ce pot fi gasite in ulei de masline, ulei de peste, alune, seminte sau unt de arahide.

Pe durata acestui regim alimentar este interzis sa consumi produse de patiserie, fasole, anumite fructe sau legume.

Dieta cu supa de varza

Dieta cu supa de varza este una dintre acele diete rapide care da rezultate, in cele mai multe cazuri. Aceasta dureaza doar 7 zile, este extrem de saraca in calorii si bogata in fibre. In plus, nu este nevoie sa urmezi un program de antrenamente fizice, desi miscarea nu strica, niciodata!

Masa de baza a acestei diete de sapte zile este supa de varza, insa acesteia ii pot fi adaugate si alte alimente, cate unul in fiecare zi.

  1. In prima zi, poti consuma (pe langa supa de varza) orice fructe, cu exceptia bananelor, deoarece sunt calorice.
  2. In a doua zi, ai voie sa consumi legume, crude sau proaspete.
  3. In ziua a treia, pe langa supa de varza, mananca legume si fructe, dara fara banane sau cartofi.
  4. In a patra zi de dieta, te poti rasfata si poti manca pana la 4 banane.
  5. In ziua cu numarul cinci, poti adauga supei de varza carne de vita si rosii.
  6. In penultima zi de regim, adauga carne de vita si legume, cu exceptia cartofilor.
  7. La final, in ultima zi, poti consuma supa de varza alaturi de orez, suc de fructe si legume.

Conform studiilor de specialitate, exista trei reguli pe care trebuie sa le urmezi daca iti doresti sa scapi de kilogramele in plus, cat mai repede. Asadar, este important sa iti reduci apetitul si poftele, iar pentru ca acest lucru sa se intample, trebuie sa micsorezi consumul de zahar si carbohidrati nesanatosi. Aceste doua elemente provoaca secretia insulinei, care pastreaza la adapost celulele de grasime. Daca nivelul de insulina este scazut, aceste celule sunt arse de catre organism.

A doua regula de care trebuie sa tii cont este ca senzatia de satietate dupa mese trebuie sa fie mai indelungata, iar pentru asta trebuie sa consumi mai multe proteine, grasimi sanatoase si legume.

A treia regula spune ca este necesar sa iti imbunatatesti ritmul metabolismului. Pentru ca acest lucru sa se produca, organizeaza-ti un program de antrenamente fizice pe care sa il respecti. Important este sa slabesti sanatos!

Foto: 123rf.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet