Cum sa mananci mai mult si totusi sa slabesti!

Cand vorbim de dieta ne gandim la a manca cat mai putin, nu-i asa? Gresit! Dieta nu trebuie sa implice infometarea, ci mai degraba poti manca mai mult si sa pierzi din kilogramele in plus in greutate, atata timp cat mananci corect.

Cum sa mananci mai mult si totusi sa slabesti!

Iata ce alimente poti consuma pentru a pierde in greutate si care te ajuta sa scapi de senzatia de foame.

Mananca mai mult la micul dejun

O spunem din nou: nu sari peste micul dejun! Studiile publicate de The Journal of the American Dietetic Association au descoperit ca oamenii care nu iau o masa decenta in prima parte a zilei consuma mai multe calorii pe parcursul zilei. Interesant este ca, atunci cand vine vorba de a pierde in greutate, conteaza foarte mult si felul de mancare pe care il consumi dimineata.

Conform unui studiu realizat de International Journal of Obesity, persoanele care au consumat doua oua la micul dejun au pierdut cu 65% mai mult in greutate decat cei care au optat pentru alte alimente, cum ar fi covrigi. Micul dejun ideal ar trebui sa contina oua sau alimente bogate in proteine, cum ar fi un iaurt natural sau o mana de alune.

Mananca mai multe fructe

O cale usoara de a manca mai mult si de a pierde si in greutate este aceea de a consuma fructe. In special, ar trebui sa consumi mai multe fructe inainte de masa, deoarece, conform studiilor, fructele consumate inainte de o masa principala iti atenueaza senzatia de foame iar pentru ca sunt slabe in calorii nu vei depasi numarul de calorii pe care trebuie sa-l respecti pe parcursul unei zile. Pentru a pierde in greutate trebuie sa mananci fructe bogate in fibre, cum ar fi mere, fructul pasiunii si capsuni.

Mananca mai mult pentru a-ti creste masa musculara

Masa musculara este o parte importanta a procesului de pierdere in greutate – cu cat ai mai mult tesut muscular cu atat vei arde mai multe calorii. Poti stimula cresterea masei musculare prin consumul alimentelor corespunzatoare, cum ar fi proteinele. Se crede ca a manca proteine poate ajuta la construirea masei musculare si la mentinerea acesteia in timpul pierderii in greutate.

Daca vei dori sa-ti construiesti masa musculara in dorinta de a pierde in greutate ar trebui sa mananci proteine la fiecare masa. Cele mai bune gustari includ bananele si untul de arahide sau iaurt cu fructe de padure. Seara este recomandat consumul de curcan, branza sau humus.

Mananca mai multe cereale integrale

Cerealele integrale sunt extraordinare atunci cand vrei sa pierzi in greutate si sa nu te simti infometata. Se digerate incet si, prin urmare, te vei simti satula pentru o buna perioada de timp. Cerealele integrale ajuta deasemenea la mentinerea nivelului optim de zahar din sange, ceea ce ar putea sa te ajute sa renunti la gustarile rapide precum ar fi batoanele de ciocolata.

Harvard School of Public Health sustine consumul acestor alimente pentru ca au constatat, dupa un studiu de 20 de ani, ca participantii au castigat lupta cu kilogramele in plus prin consumul regulat de cereale integrale. Poti consuma cu incredere orz, orez brun si quinoa.

Consuma mai mult acid folic

Acidul folic este o vitamina care se gaseste in mai multe alimente, cum ar fi varza, salata verde si spanacul. Un studiu, publicat in British Journal of Nutrition, arata ca persoanele care spera sa piarda in greutate si care consuma alimente bogate in acid folic au pierdut mai mult in greutate decat cei care au tinut diete mai putin bogate in acid folic.

Acidul folic ajuta la pierderea in greutate deoarece vitaminele ajuta la mentinerea nivelului de zahar din sange si acest lucru incurajeaza organismul sa arda grasimile din alimentele pe care le mananci. Prin urmare, daca vrei sa pierzi in greutate mananca mai multe alimente bogate in acid folic. cum ar fi fasole, linte, spanac sau matase.

Text: Mihaela Iancovici
Foto: Fashion girls photo athletic body from Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet