Cele mai nesanatoase alimente pentru momentele de stres!

Atunci cand suntem stresate, mancarea ni se poate parea una dintre cele mai sigure corzi de salvare. Astfel, ajungem sa devoram jumatate din greutatea corpului nostru si apoi sa ne simtim vinovate.

Cele mai nesanatoase alimente pentru momentele de stres!

Mai grav este faptul ca in astfel de momente ne consolam cu mancare si produse care sunt departe de a fi sanatoase, provocand si mai multe efecte negative asupra sanatatii fizice si mintale.

1. Gogosi pufoase cu glazura

Dulciurile reusesc sa ridice nivelul de anxietate, deoarece nu contin fibre care au capacitatea sa proceseze toata cantitatea de zahar din continut. Astfel, limitele glucozei cresc rapid, ceea ce face ca hormonul numit cortizol, caruia trebuie sa ii multumim' pentru momentele de stres, este produs intr-un ritm mai rapid.

2. Chips

Chips-urile reprezinta unul dintre principalii inamici ai siluetelor si sanatatii organismelor noastre. Grasimile din continutul acestora cauzeaza acumularea de kilograme, acestea fiind depuse in zona de mijloc a corpului, astfel afectand inima si alte organe.

3. Latte

Este adevarat ca o cafea ne poate ajuta sa ne inducem o stare de buna dispozitie, deoarece stimuleaza activitatea dopaminei din creier. De asemenea, cofeina are puterea de a micsora riscul aparitiei starilor depresive. Insa, aceste lucruri nu mai sunt valabile, daca adaugam zahar bauturii. Cafeaua va deveni extrem de bogata in calorii, iar in perioada de dupa procesarea zaharului de catre organism, vei avea tendinta sa mai consumi acest component.

4. Cocktail

O bautura ne poate face sa ne simtim relaxati, insa aceasta senzatie este una temporara. In realitate, un cocktail, in care gasim, de obicei, mai multe tipuri de alcool, bauturi carbogazoase si altele, are un indice caloric foarte ridicat. Iar nivelul cortizolului si al glucozei din organism se vor mari, indicandu-ti starile depresive, de care ai incercat sa scapi la inceput.

5. Bauturi carbogazoase

O cutie cu suc carbogazos este echivalentul a 10 bucati de zahar, ceea ce semnifica o cantitate enorma pentru organismul nostru. Bauturile carbogazoase dietetice contin indulcitori artificiali, care ataca bacteriile din stomac, ceea ce poate duce la diabet si obezitate.

6. Cartofii prajiti

Nivelul ridicat de carbohidrati si grasimi din compozitia cartofilor prajiti iti vor oferi un plus de energie la inceput, insa te vei regasi in aceeasi situatie de stres, dupa o scurta perioada de timp. De asemenea, continutul bogat de sodiu duce la riscul de a suferi de hipertensiune, o afectiune grava.

Foto: Colorful delicious donuts isolated on white background from Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet