Cel mai simplu si eficient plan pentru slabit

Toti am incercat numeroase cure de slabire. Fie ca ne-am interzis numeroase alimente sau ca am urmat o dieta stricta, toti am incercat intr-o forma sau alta sa pierdem din kilogramele in plus.

Cel mai simplu si eficient plan pentru slabit

Cercetatorii au ajuns acum la concluzia ca un plan simplu e mult mai eficace decat orice dieta complicata. Cu cat e mai usor de inteles si de urmat, cu atat rezultatele sunt mai vizibile. Iata 5 reguli de urmat pentru a slabi cu usurinta.

1. Fa 10.000 de pasi pe zi

Nu este neaparat nevoie sa mergi la sala in mod constant sau sa te superi daca nu ai facut asta de trei ori pe saptamana. Specialistii spun ca o simpla plimbare in fiecare zi poate fi de mare ajutor. Nici macar nu este nevoie sa programezi acest lucru. Doar trebui sa iti creezi oportunitati pentru a te misca. Lasa masina acasa, coboara cu o statie in urma, alege o cafenea care e mai departe. Important este sa faci miscare.

2. Consuma proteine si fibre de trei ori pe saptamana

Nu trebuie sa iti interzici anumite alimente sau sa iti numeri constant caloriile. Important este sa te asiguri ca mesele si gustarile tale sunt bogate in proteine si fibre. Acestea sunt alimentele care te vor ajuta sa-ti mentii normal nivelul zaharului din sange si sa-ti potolesti poftele. Este nevoie sa consumi intre 25-38 g de proteine pe zi. Daca nu o faci, sunt mai multe sanse sa faci alegeri nesanatoase.

3. Fa exercitii de rezistenta 5 minute in fiecare zi

Petrece 5 minute pe zi lucrand la o parte a corpului tau fara echipament. Fa exercitii care te solicita si care iti pun la incercare rezistenta. E un exercitiu intens, dar pe care il faci doar pentru 5 minute. La sfarsitul saptamanii iti vei fi intarit fiecare grup de muschi din corpul tau. In plus, elimina scuze precum lipsa timpului, a echipamentului sau a locului potrivit.

Citește și:
Ce să mănânci și să bei după antrenamente

4. Dormi cel putin 7 ore pe noapte

Studiile au aratat ca, atunci cand dormim mai putin, suntem tentati sa mancam mai mult pe parcursul zilei. Facem alegeri nesanatoase, deoarece avem nevoie de alimente cu zahar care sa ne dea energie. Totodata, esti si mai putin activa fizic. Esti tentata sa folosesti liftul in loc de scari, sa mergi mai putin pe jos, toate pentru ca esti mai obosita. Fii atenta la cate ore dormi pe noapte si incearca sa iti reglezi programul de somn.

5. Deconecteaza-te cel putin o ora pe zi

Lumina dispozitivelor digitale, precum telefonul, tableta sau laptopul, trimite tot felul de semnale chimice toxice pentru creierul nostru si, se pare, afecteaza si senzatia de foame. Totodata, semnalele sonore ale telefoanelor noastre mobile ne afecteaza si glandele suprarenale. Traim intr-o sensibilitate cauzata de asteptarea constanta a unui apel sau mesaj, care fac ca hormonii stresului sa fie eliberati. Stresul conduce la cresterea in greutate, de aceea este important sa te deconectezi de la tot cel putin o ora pe zi, timp pe care sa il folosesti doar pentru a te relaxa.

Text: Georgiana Lupica
Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Mai multe din health & diet