Alimentele de care trebuie să te ferești pentru a obține un abdomen plat

Excesul de grăsime în zona abdominală este o inconveniență cu care se luptă multe femei, dar nu este o luptă de necâștigat.

Alimentele de care trebuie să te ferești pentru a obține un abdomen plat

Precum bine știm, repetiția este mama învățăturii, iar aici ne referim la exercițiile fizice, mersul la sală într-un ritm constant și determinarea de a nu renunța la antrenament după primele sesiuni la sala de forță.

Niciun regim nu va funcționa vreodată dacă nu este combinat cu sport. Prin dietă multe femei înțeleg ÎNFOMETARE. Acestă gândire poate te va ajuta să scapi de acele câteva kilograme în plus pentru a intra în rochia preferată la un eveniment special, dar în momentul în care vei reveni la vechile obiceiuri, acele kilograme își vor face înapoi apariția, posibil chiar se vor dubla.

Pierderile în greutate semnificative se vor întâmpla într-un mod sănătos doar prin definitiva schimbare a regimului alimentar, adică prin adoptarea încet-încet, a unui nou stil de viață. Trebuie să ne iubim corpul și să îi acordăm timpul necesar să obișnuiască cu noul stil de viață. De azi nu îl mai numim regim.

Pentru început ar trebui să scoți treptat din alimentație următoarele produse:

Pâinea

Carbohidrații rafinați precum pâinea, în special pâinea albă, trebuie dacă nu scoși definitiv din dietă, măcar înlocuiți cu opțiuni mai sănătoase precum pâinea cu cereale integrale. Vei observa schimbări drastice în nivelul de energie și senzația de sațietate va dura semnificativ mai mult decât atunci când consumi pâinea simplă albă. Pentru persoanele hotărâte să renunțe de tot la pâine, fructele și proteinele sunt cea mai potrivită alternativă. Dacă iubești pâinea albă și nu crezi că ești încă pregătită să îți iei adio la ea, încearcă să o consumi în cantități foarte mici și cât mai rar posibil, deoarece nu îți oferă mai deloc nutrienți.

Sucurile de fructe

Unele dintre sucurile comercializate ca fiind 100% naturale, dacă le citim eticheta, ne vom îngrozi! Sunt, de fapt, pline de zahăr, conservanți și aditivi. Sunt departe de a fi naturale și îți vor face mai mult rău decât bine. În schimb, o alternativă excelentă este să ne facem singure acasă sucuri naturale cu ajutorul unui blender. Tot ce trebuie să faci este să pui în blender fructe și/sau legume proaspete cu gheață. Voila, ai în fața ta sănătate la pahar! Dacă ne uităm și la preț, ieși în avantaj din toate punctele de vedere.

Sarea

Deși poate cauza probleme cu inima, sarea nu va contribui în mod direct la acumularea de grăsimi în zona abdominală. Ce va face, în schimb, este să te baloneze, lucru de care toate ne ferim. Sarea fină si extrafină trebuie înlocuită cu sare de Himalaya sau naturală de mare sau mină. Boabele mari grunjoase care trebuie zdrobite pentru a le folosi poate nu sunt cele mai plăcute din punct de vedere estetic, dar vor fi mult mai sănătoase pentru tine. Noi îți recomandăm totuși să renunți la sare cu totul și să o înlocuiesti cu condimente precum turmericul, granulele de usturoi, ierburile uscate sau ghimbirul.

Alcoolul

Probabil știai deja că alcoolul este practic o otravă pentru corp, dar știai că te poate și îngrășa? Medicii recomandă un pahar de vin roșu o dată pe zi alături de o masă, dar să nu confundăm asta cu consumul în exces care poate avea efecte dezastruoase asupra organismului, printre care se numără și obezitatea. A fost efectuat un studiu științific de 30 de zile care a concluzionat că oamenii care consumă mai mult de o băutură alcoolică într-un timp scurt au mai multă grăsime pe abdomen decât cei care consumă doze mai mici la intervale mai mari de timp.

Carnea procesată

Carnea procesată este printre cele mai nocive alimente existente pe piață în ziua de astăzi. Este plină de grăsimi saturate și chimicale care au fost dovedite a fi puternic cancerigene. Pe lângă aspectul luatului în greutate, poate cauza boli nedorite și ne poate scurta viața. Îți poți lua proteinele din plante, din care poți mânca atât cât poftești. Cu toții iubim carnea la grătar sau cuptor, așa că pentru un mod sănătos de viață putem consuma carne proaspătă, gătită cât mai simplu. Ne ferim și de carnea tocată din comerț (conține mult zahăr si diverși potențatori de gust care vor contribui la nedorita grăsime abdominală).

Produsele „de dietă”

O altă capcană a comerțului. Majoritatea dintre ele sunt comercializate ca fiind ajutoarele tale la dietă, dar conținutul de zahar dintr-un baton de slăbit si un baton de ciocolată este la fel, poate chiar mai mare in batoanele de slăbire. Ferește-te de această capcană și asigură-te că ai mereu la tine un fruct sau un mix de diverse alune, nesărate. Ele sunt adevărații tăi prieteni când vine vorba de slăbit.

Citește și:
8 gustări care nu îți vor ruina dieta

Text: Roxana Sayyad
Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Noizz
Psychologies
Mai multe din health & diet