9 trucuri pentru ca dieta ta sa dea rezultate in cel mai scurt timp

Exista cateva trucuri pentru a-ti imbunatati dieta, care se potrivesc foarte bine in cazul in care vrei sa pierzi in greutate. Aceste trucuri au foarte mult sens, mai ales cand te gandesti la rezultate.

9 trucuri pentru ca dieta ta sa dea rezultate in cel mai scurt timp

Oricand incepi sa simti ca jeansii sunt prea stramti sau daca pur si simplu nu iti mai place cum iti vin hainele, urmeaza aceste sfaturi.

1. Consuma cat mai putini carbohidrati din amidon

Acest mic sfat este unul dintre cele mai vechi si incercate trucuri dietetice. Toti stim ca amidonul te face sa iei in greutate. Cu aceste feluri trendy de mancare, cum ar fi painea cu cereale, cartofii rosii, fasolea sau noua cereala vedeta, freekeh, putem trece cu vederea foarte usor cati carbohidrati mancam.

Nu ai nevoie de exces de carbohidrati, oricat de sanatoasa ar fi sursa pe care o alegi. O data sau de doua ori ar trebui sa fie de ajuns, iar daca iti doresti sa pierzi in greutate, nu manca deloc. Alege legume fara carbohidrati si cereale bogate in proteine, cum ar fi ovazul sau quinoa.

2. Elimina fructele cu continut bogat in zahar

Fructele sunt sanatoase in multe feluri, dar pot reprezenta si unul dintre motivele pentru care iei in greutate. Acestea sunt incarcate de vitamine si minerale, care sunt excelente pentru tine, dar pot duce la balonare si chiar la luarea in greutate in zona abdomenului.

Motivul este zaharul pe care il contin fructele, cunoscut sub numele de fructoza. Fructoza este necesara pentru corp in anumite cantitati, iar restul se transforma in grasime. Fructele bogate in fructoza ar trebui evitate, iar fructele ce au un continut scazut, ar trebui mancate in cantitati mici – capsuni, zmeura, afine, fructe de acai, fructe goji, banane, papaya sau portocale.

3. Creste nivelul de proteine

Cresterea nivelului de proteine este foarte eficienta in pierderea in greutate si in imbunatatirea masei musculare. Cresterea acestuia cu doar 10% poate fi factorul care iti va imbunatati rapid metabolismul. Proteinele se digera mai greu ca orice alt macronutrient, iar cu cat metabolismul are mai multa munca de facut, cu atat vei slabi mai mult.

Asigura-te ca alegi surse sanatoase! Mancand cu 1/4 mai multe alimente care contin proteine pe zi ar trebui sa fie mai mult decat suficient. Acest lucru iti va pastra senzatia de satietate mai mult timp si iti va mentine mai bine nivelul insulinei.

4. Mananca atunci cand iti este foame

Nu sari niciodata peste mese atunci cand vrei sa pierzi in greutate. Acest lucru se va simti imediat. Va cauza o crestere brusca a nivelului de insulina, care mareste nivelul cortizolului din corp, ducand la acumularea grasimilor.

Cortizolul, hormonul stresului, este primul hormon pe care corpul tau il elibereaza atunci cand este stresat, incluzand momentul in care iti este foame. De asemenea, cortizolul cauzeaza acumularea grasimilor in corp, ca si mecanism de supravietuire. Asa ca mananca atunci cand iti este foame si nu ignora durerile de stomac! Mananca trei mese pe zi si serveste doua gustari intre mese, atunci cand simti nevoia.

5. Sportul este obligatoriu!

Impreuna cu dieta, sportul este necesar pentru a pierde in greutate. Este suficient sa te antrenezi 30 – 40 de minute pe zi, asa ca nu te stresa cu antrenamente lungi doar pentru a slabi. Alege cardio pentru un proces mai rapid, dar adauga si cateva ore de forta pe parcursul saptamanii, pentru modelarea masei musculare.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet