9 lucruri pe care nu le stiai despre diete

E timpul sa refaci lista cu ponturi despre cum sa slabesti rapid si sanatos. Iata 9 lucruri de care trebuie sa tii neaparat cont atunci cand incepi o noua dieta:

9 lucruri pe care nu le stiai despre diete

1. Mai putine mese zilnic

De obicei mananci 6 mese pe zi pentru ca ai auzit ca ajuta la reglarea metabolismului? Te-ar suprinde ceea ce specialistii au descoperit recent. Se pare ca, raportat la acelasi numar de calorii, un adult ce le consuma in doua mese tinde sa slabeasca mai mult decat unul ce le consuma pe parcursul a 6 mese.
Cel mai bine este sa nu te stresezi cu un numar strict de mese. Iti poti face un plan in functie de programul tau zilnic, important este sa incerci sa iei mesele regulat.

2. Micsoreaza numarul de calorii, de doua ori pe saptamana

Pare usor, insa nu este chiar floare la ureche. Secretul consta in reducerea numarului de calorii, doua zile pe saptamana, de la 2000 (necesarul zilnic al unui adult) la doar 500. Cu o vointa de fier si determinare, vei obtine silueta perfecta pentru vara.
Iti recomandam ca, inainte sa abordezi aceasta metoda, sa iti consulti medicul. El stie sa iti recomande alimentele adecvate si te va ajuta sa eviti efectele negative.

3. Stabileste un ritual inainte de a manca

Este extrem de tentant sa incepi sa mananci imediat ce ai ajuns in bucatarie, insa specialistii recomanda sa o iei mai usor. Incepe cu lucruri simple, cum ar fi ruperea unui baton de ciocolata in doua, scoaterea legumelor din pungi sau prepararea mancarii. Asa, te vei simti mai bine, stiind ca mananci ceva ce ai gatit chiar tu. Mananca portii mici, incet si cu siguranta vei evita supraalimentatia. Prin urmare, vei incepe sa scazi in greutate. Nu e asa greu, nu?

4. Fiecare masa trebuie urmata de o plimbare

Sa te asezi confortabil pe canapea, la televizor, imediat dupa masa, este intr-adevar foarte relaxant. Noi iti propunem sa iti schimbi putin programul si sa iesi la o scurta plimbare.
Studiile arata ca 15 minute de mers, dupa masa, ajuta la eficientizarea glucozei din organism, iar stabilizarea cantitatii de zahar din sange mentine metabolismul si senzatia de foame la un nivel normal.

5. Nu te lasa distrasa

Exista un motiv pentru care nu ar trebui sa mananci in fata calculatorului sau a televizorului. Atunci cand mananci si nu acorzi atentia necesara acestui proces, ai tendinta sa consumi mai mult decat iti este necesar, iar senzatia de foame persista. Incearca sa iei o pauza de la orice ai face si sa te concentrezi pe ce ai in farfurie. Mesele pe fuga sunt total contraindicate. Meriti o pauza de 30 de minute, nu-i asa?

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet