8 modalitati inteligente de a slabi rapid

Simti ca vrei sa pierzi in greutate intr-o perioada scurta de timp? Ei bine, noi iti prezentam cateva modalitati inteligente de a slabi rapid.

8 modalitati inteligente de a slabi rapid

Descopera o serie de modalitati inteligente de a slabi rapid. Nu e ca si cum suntem obsedate sa fim ceva ce nu suntem, dar cu siguranta nu ar strica un abdomen mai plat pana in weekend, cand mergem la o petrecere sau la un eveniment special. Ideea e ca majoritatea dintre noi nu ia in considerare ca am putea fi cu 3 kg mai slabe atat de repede. Dar iata ca se poate. Si nu trebuie sa stai non-stop la sala sau sa tii o dieta interminabila. Iti propunem 8 moduri simple de-a slabi repede si inteligent.

Redu sarea

Cine ar fi crezut ca batonul tau favorit de cereal sau tonul din conserva ar putea fi o bomba cu sare? Intr-un studiu recent, publicat in Statele Unite, despe nivelul de consum de sodiu, s-a constatat ca 75% din din acesta, este adaugat si nu provine din natura.
Scoate din alimentatia ta surplusul de sodiu si vei simti diferenta. Nu consuma mai mult de 500 g. de sare adaugata pe zi – ca cea din mancarurile procesate.
Cu cat consumi mai mult potasiu, cu atat corpul tau va scapa de sodiu mai repede. Cartofii dulci, apa de cocos, caisele si portocalele sunt bogate in potasiu.

Nu consuma decat mancaruri integrale

Nutritionistii insista sa mananci mancaruri integrale pentru sanatatea ta, insa este si o modalitate buna de slabit. Daca ii dai corpului tau ceea ce este considerat ca fiind curat', il va digera mult mai repede iar arderile se vor imbunatati. Daca nu e natural, nu il manca. Incearca sa mananci fructe, legume, cereale, carne neprocesata, oua, alune, migdale si uleiuri, ca cel de masline si canola.

Citeste si:
Cei mai buni carbohidrati pentru slabit – si retete pe care sa le incerci

Mananca amar

Stiu ca probabil nu este cel mai bun gust, insa este foarte sanatos. Daca adaugi ceva amar in fiecare dintre cele 3 mese pe care le mananci pe zi, rezultatele nu vor inceta sa apara. Gustul amar stimuleaza saliva si vezica biliara. Astfel arderile cresc, grasimile se duc, se detoxifica ficatul, se previne constipatia si dispare pofta de dulce. Incearca sa incluzi in dieta ta zilnica maslinele, alunele, ridichile etc. in mancaruri si bauturi. Vei vedea diferenta.

Respira adanc

Respiratul adanc si corect este foarte important in procesul de-a slabi. Daca corpul tau nu inhaleaza destul oxigen, nici arderile nu au cum sa fie la fel de bune. Majoritatea oamenilor, aparent, respira gresit. Iar in viteza la care lumea se misca in ziua de astazi, nici nu ai cum sa respiri cum trebuie. Insa este foarte important sa stii acest lucru. Incearca sa iei guri lungi de aer si sa te stradui sa respiri cat mai controlat. Te va ajuta enorm.

Fa miscare primul lucru de dimineata

Cand te trezesti de dimineata, probabil ca primul lucru la care te gandesti nu este sportul. Insa 5 minute de miscare intense sunt foarte bune pentru tine. Sportul matinal ajuta la arderea mai rapida a grasimilor. Indiferent ca alegi abdomenele, sarituri repetate, flotarile sau decizi sa alergi prin parc, corpul tau iti va multumi. Astfel se trezeste tot sistemul si se pune pe treaba, ca atunci cand mananci sa fie deja anrenat, nu lenes.

Inlocuieste sosurile cu condimente

Ai putea opta pentru praf de chili in locul sosului de barbeque sau pentru piperul de cayenne in locul ketchup-ului. Condimentele muncesc in favoarea corpului tau, in timp ce sosurile nu. Sosurile contin o gramada de ingrediente artificiale, zahar si multa sare. Condimentele, pe de alta parte, te ajuta sa arzi grasimi din interior. Aparent, vei elimina mai multe calorii si iti accelereaza metabolismul.

Citeste si:
10 lucruri pe care nu ti le spune nimeni despre slabit

Taie zaharul din bauturi

Daca tai de pe lista ta zilnica de alimente toate bauturile care contin foarte mult zahar, vei vedea diferenta. Elimina sucurile, lactatele cu migdale sau soia si ceaiurile dulci. De asemenea elimina siropurile, fructoza, lactoza si mierea. Poti inlocui aceste bauturi cu cele pur naturale. Incearca ceaiul rece neindulcit, spre exemplu, sau apa cu lamaie. Corpul tau va fi mult mai fericit.

Imparte cantitatea de mancare

De multe ori, cand ne e foame, tindem sa mancam totul odata. Daca iei cantitatea respectiva si o imparti in asa fel incat sa mananci mai putin, dar mai des, corpul tau va arde mai multe calorii. Ai putea incerca sa mananci la fiecare 3 ore, mai putin decat de obicei si astfel sa reduci cantitatea mare pe care ai manaca-o o singura data. Este mult mai sanatos si mai benefic pentru corp, pentru ca el va trebui sa digere mai putin deodata si astfel, eviti balonarea si starea de a fi plina. Nu vei regreta!

Text: Stefana Macovei
Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet