7 trucuri de fitness care te vor face mai sanatoasa intr-o singura zi

Este deja cunoscut faptul ca antrenamentele de fitness eficiente implica si un efort extrem de mare si o implicare zilnica obligatorie. De asta nu prea ne surade ideea.

7 trucuri de fitness care te vor face mai sanatoasa intr-o singura zi

Nimeni nu se trezeste pe la cinci dimineata sa alerge vreo 10 kilometri, nimeni nu alege boabele de quinoa in locul unor felii de pizza si nimeni nu va prefera spalatul vaselor in detrimentul unui desert delicios (si daca e cineva care face asta, ei bine, felicitari… tocmai ai castigat aurul la Rio!)

Din fericire, exista si metode mai usoare si placute pe care poti sa le faci chiar acum, iar rezultatele pot aparea chiar maine dimineata (si sunt chiar dovedite stiintific). Cu siguranta patratelele lui Ryan Gosling nu se vor muta pe abdomenul tau intr-o zi, insa te vei simti mai bine, mai sanatoasa.

1. Bea un lichid mai cald si mai verde

Da, este vorba despre ceaiul Matcha! Acesta previne riscul cancerului, reduce posibilitatea aparitiei bolilor de inima, te va ajuta sa pierzi din greutate si impulsioneaza performanta exercitiilor. Suna minunat, nu? Bea acest ceai dimineata si vei simti beneficiile.

2. Exerseaza folosind un Foam Roller inainte de culcare

Inainte de somn, pregateste-ti corpul exersand cateva minute cu un Foam Roller ce te va ajuta la intinderi. Vei scapa de durerile aflate la nivelul muschilor, vei elibera tensiunea din corpul tau si iti vei pregati corpul pentru exercitiile de dimineata.

3. Inchide tot, la propriu

Tot ceea ce tine de electronice iti va impiedica odihna de seara. Lumina albastra a telefonului, de exemplu, stimuleaza creierul sa stea treaz. In locul acestuia, citeste o carte sau o revista chic.

4. Ia o pastila

Stim ca, in general, suplimentele sau o vitamina luata pe zi nu te ajuta atat de mult. Dar poti apela la alte metode care iti vor aduce beneficii. De exemplu, uleiul de peste detine acizi grasi Omega 3 ce te vor ajuta sa scapi de toata grasimea acumulata. Apoi ia in fiecare zi pastile de Zinc si Magneziu. Zincul iti intareste sistemul imunitar si creste nivelul de testosteron.

5. Profita de soare

Soarele te va ajuta sa obtii sufiencta vitamina D ce te va proteja de riscul aparitiei diabetului, bolilor de inima si cancerului la prostata, in cazul domnilor. In plus, aceasta vitamina pe care o elibereaza razele soalare te va ajuta sa ai un somn mai rapid si mai profund. Asa ca profita de zilele calduroase de vara, nu te ascunde in casa sau in locuri ferite de lumina soarelui.

Citeste si:
Cele mai comune greseli pe care le faci la sala de fitness

6. Amenajeaza-ti dormitorul ca si cum ar fi o pestera

In primul rand, inainte de somn, corpului tau ii va face bine o temperatura mai scazuta. In al doilea rand, dormitorul tau trebuie sa emane o atmosfera chill si intunecata. Lumina iti va deranja intentiile de a adormi, asa ca simte-te libera sa iti achizitionezi o masca pentru somn linistit, ori niste draperii puternice. Cine stie, poate vei negocia cu primarul orasului in care locuiesti si va deconecta lumina pe timpul noptii. Pentru odihna, desigur.

7. Mergi desculta prin casa

Picioarele tale iti sustin 25% din oasele corpului si o cantitate masiva de ligamente si nervi. Daca mergi desculta prin casa mai mult, iti vei imbunatati circulatia si vei elibera din tensiunea soldurilor si a genunchilor. De asemenea, vei imbunatati miscarea gleznei.

Citeste si:
Ce ar trebui sa mananci inainte si dupa ce mergi la sala de fitness

Text: Teona Tomoioga
Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din health & diet