7 obiceiuri sanatoase de care ai nevoie dupa 30 de ani

Cautam constant moduri prin care sa ne imbunatatim atat viata personala, cat si cea profesionala. Dar, de-abia dupa varsta de 30 de ani, ne putem da seama exact de ce avem nevoie.

7 obiceiuri sanatoase de care ai nevoie dupa 30 de ani

Am alcatuit o lista cu 7 obiceiuri sanatoase pe care ar trebui sa le ai dupa 30 de ani, pentru a putea sa ramai fresh si sa te simti bine in pielea ta.

1. Ritualul de detoxifiere

Pentru ca iesi din perioada in care poti manca numai pizza, dimineata, la pranz si seara, trebuie sa iti construiesti o abordare mai strategica. Satisfactia pe care ti-o ai ofera controlul propriului ritual de cleansing este inegalabila. Asa ca noul ritual, dupa o petrecere, ar fi sa consumi magneziu si vitamina B. Cel mai bine ar fi sa faci si o cura de detoxifiere pentru a elimina toxinele si a-ti imbunatati starea de sanatate.

2. Ingrijire completa pentru pielea ta

A venit timpul sa iti rafinezi arsenalul de frumusete. La modul general, sanatatea pielii tale, inclusiv aparitia ridurilor, este afectata in mare parte de regimul alimentar. Pentru ca este organul cel mai mare al corpului, pielea ta este ca o harta care iti arata cum te hranesti zilnic, dar si cum iti functioneaza sistemul digestiv. Imbogateste-ti dieta cu alimente care iti aduc o stralucire sanatoasa.

3. Rutina de exercitii

Sigur nu te surprinde faptul ca rutina corecta de exercitii este critica pentru a-ti mentine sanatatea, metabolismul si claritatea mentala la cote maxime. Insa, poate fi greu sa faci sport constant, avand in vedere ritmul din ce in ce mai rapid al vietii. Cel mai bine ar fi sa iti programezi antrenamentul, pentru a avea o eficienta maxima.

4. Masa de 30 de minute

Mancatul pe fuga poate sa iti creeze haos si sa iti dezechilibreze nivelul de stres. Mancarea de tip fast food este deseori plina de zahar, dar si de alte toxine. Cand esti grabita, cel mai bine ar fi sa optezi pentru retete sanatoase care necesita foarte putin timp de preparare. Invata sa gatesti o masa satisfacatoare si nutritiva, in mai putin de o ora.

5. Remediul pentru jet-lag

Cand calatoresti in interes de afaceri, trebuie sa ramai in forma, chiar daca trebuie sa te adaptezi unei noi ore. Cheia si remediul pentru jet-lag, adica pentru oboseala pe care o simti atunci cand calatoresti multe ore cu avionul, este sa iti pastrezi ritmul circadian – acel ciclu de 24 de ore de procese fiziologice si biochimice din corp. Cand trebuie sa te recuperezi dupa o calatorie, consuma mese usoare, bea multe lichide si stai la soare pentru a-ti reseta ceasul biologic.

6. Meditatia

Chiar si 10 minute de meditatie iti pot creste exponential productivitatea, concentrarea si starea de bine mentala. Adauga meditatia la rutina ta de dimineata pentru a da un impuls memoriei, dar si altor functii ale corpului.

7. Dieta anti-stres

Dieta si nutritia au o influenta imensa asupra nivelului de stres din corp. Impreuna, stresul si inflamatia pot fi cele mai mari cauze ale bolilor, dar si ale semnelor imbatranirii. Dar, daca ai un regim alimentar corect si adecvat, acestea pot fi reduse foarte mult.

Foto: Tibi Clenci

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet