7 moduri naturale de a avea mai multa energie, fara cofeina

Cofeina  iti ofera un plus de energie si te ajuta sa treci peste o zi grea, insa nu este un mod natural in care sa-ti cresti nivelul de energie.

7 moduri naturale de a avea mai multa energie, fara cofeina

Dar din fericire, nu trebuie sa apelezi la stimulenti pentru a trece peste tot. Iata 7  moduri naturale de a avea mai multa energie, fara cofeina.

Mergi la culcare mai devreme

Acesta este una din cele mai bune modalitati – si evident – este una din metodele de a avea mai multa energie fara cofeina. Este de inteles ca a merge la culcare mai devreme este un mod de a face schimbari. Nu exista destul timp pentru lucrurile pe care am vrea sa le facem intr-o zi,  dar daca iti vei face un obicei  de a dormi intre sapte si noua ore, te vei trezi mai fresh si vei avea mai multa energie pentru restul zilei.

Sportul de dimineata

Rearanjeaza-ti programul zilnic si adauga o portie de exercitii fizice dimineata. Asta iti va oferi instatntaneu o portie de energie, in plus diminetile cu inviorare te pot ajuta la accelerarea metabolismului si vei fi tentata sa alegi mancare mai sanatoasa pe parcursul zilei.

Scade temperatura din camera

O temperatura ridicata in camerele unde stam ne face letargici si lenti. Daca ai nevoie de un surplus de energie, scade temperatura in casa ta sau la birou sau porneste un ventilator. Temperaturile scazute ne trezesc si ne ajuta sa ne simtim mai in alerta si vom avea si mai multa energie.

Bea multa apa

Nu face un obicei din a bea sucuri, energizante sau ceaiuri pe parcursul zilei. Aceste bauturi contin arome, dar nu este acelasi lucru cu apa. Bauturile dulci si cofeinizate te deshidrateaza. Si, daca esti deshidratata, te vei simti lenta si obosita. Opteaza pentru opt pahare de apa pe zi. Daca ai nevoie de un surplus de energie, bea un pahar cu apa rece  si observa diferenta.

Nu sari peste micul dejun

Este posibil sa sari peste micul dejun din cauza programului agitat. Dar, daca nu consumi calorii dimineata, vei ajunge sa te simti obosita si nu vei mai avea energie. Intotdeauna consuma micul dejun, chiar daca este unul neconsistent, cum ar fi o briosa sau un fruct. De asemenea, ia-ti cu tine cateva gustari sanatoase pentru restul zilei pentru a-ti regla nivelul de zahar din organism si pentru a-ti mentine energia.

Nu manca prea mult la pranz

Mananca ceva usor, un pranz sanatos te umple de energie. Daca ai facut un obicei din a consuma alimente consistente, trebuie sa stii ca te vei simti obosita imediat dupa pranz si este posibil sa-ti fie greu sa iti mentii nivelul de productivitate pentru restul zilei.

Un somn de 20 de minute

Daca nu ai dormit suficient peste noapte si te simti obosita, incearca sa atipesti 15 sau 20 de minute. Acest lucru ii ofera corpului si creierului tau sansa sa se reincarce si te vei trezi energizata si complet pregatita pentru restul zilei.

Text: Mihaela Iancovici
Foto: 123rf.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din health & diet