7 mituri despre fitness, demontate!

Cate din noi nu s-au apucat de sala la fiecare inceput de an sau de sezon estival si cate nu au renuntat dupa ce nu au observat rezultate imediate? In afara de rabdarea cu care trebuie sa te inarmezi atunci cand incepi un astfel de proces trebuie sa tii cont si de cateva lucruri pe care ar fi bine sa le pui (de data aceasta) in aplicare.

7 mituri despre fitness, demontate!

Iata 7 mituri pe care cu siguranta le-ati auzit prin vestiare, pe care nu numai ca le demontam dar extragem din ele si sfaturi utile.

Mitul 1: Daca nu transpiri, nu muncesti indeajuns!

Adevarul: Transpiratia este modalitatea prin care corpul tau se racoreste, nu neaparat un indicator al nivelului exercitiului, deci poti obtine un antrenament eficient fara a transpira din cap pana in picioare (de tinut minte pentru cei care detesta sa transpire).

Mitul 2: Daca nu doare, nu functioneaza!

Adevarul: Cu tot respectul pentru antrenamentele de fitness, aceasta expresie este foarte periculoasa. Este normal sa ai febra musculara o zi sau doua dupa un antrenament intens cu greutati insa trebuie sa stii ca nu este normal sa simti durere pe parcursul antrenamentului. De fapt, daca ai unele dureri, s-ar putea sa executi gresit unele miscari sau sa ai deja o rana de care sa nu fi stiut.

Mitul 3: Trebuie sa te incalzesti inainte de antrenament pentru prevenirea accidentarilor.

Adevarul: In timp ce stretching-ul de dupa antrenament este binevenit, cel care precede antrenamentul nu numai ca nu te va ajuta sa te misti mai bine dar poate chiar sa-ti destabilizeze unii muschi. In loc sa faci acest tip de exercizii, incepe cu un program usor de cardio pentru a pune sangele in miscare.

Mitul 4: Aparatele cu greutati te asigura ca faci exercitiile correct.

Adevarul: E usor sa crezi ca aparatele iti asigura automat pozitia corecta pentru a executa exercitiile eficient, insa acest lucru nu este neaparat adevarat. Mai degraba, este important sa ajustezi aparatele in functie de structura corpului si inaltimea ta pentru a te fi sigura ca trupul tau este in pozitia corecta. Nu esti sigura cum sa faci asta? Intreaba un angajat al salii de fitness sau ia-ti un instructor personal.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet