7 feluri in care sa consumi mai multe calorii atunci cand alergi

Cand alergatul face parte din rutina ta de fitness cu siguranta vrei sa stii cum sa arzi mai multe calorii.

7 feluri in care sa consumi mai multe calorii atunci cand alergi

Daca alergi in acelasi fel in fiecare zi, ritmul cardiac nu iti va creste indeajuns si nu vei arde cate calorii iti doresti. Cum poti face acest lucru fara sa te obosesti prea tare? Afla acum:

1. Antrenamentul cu intervale

Antrenamentul cu intervale este si continua sa fie una dintre cele mai eficiente metode de ardere a mai multor calorii. Alearga 3 minute la efort maxim, apoi alearga incet; repeta antrenamentul pana cand reusesti sa alergi in acest fel 45 – 60 de minute. Este o modalitate minunata prin care transpiri imediat si pierzi mult mai multe calorii.

2. Alergarea in tempo

Alergarea in tempo este perfecta pentru cresterea ritmului cardiac. Ca sa maresti aportul de calorii, alearga 45 – 60 de minute folosindu-ti trei sferturi din efortul tau maxim. Cum iti dai seama? Daca inca poti sa vorbesti, nu te chinui suficient de tare.

3. Efort maxim

Mergi in parc si incearca sa faci mai multe ture. Depune cat mai mult efort la fiecare tura, apoi odihneste-te pentru cateva minute cu ajutorul unui mers rapid, si repeta. Ideal ar fi sa reusesti sa faci trei sau patru ture. Rezultatul? Vei arde calorii chiar si dupa ce ai terminat antrenamentul.

4. Alearga incet pe distante mari

Ca sa arzi mai multe calorii si sa te simti mai bine, alearga pe o distanta mai lunga cu o viteza redusa. Adauga cativa kilometri in plus antrenamentului tau. Aceasta distanta te va ajuta sa slabesti mai usor. Acest tip de antrenament ar trebui urmat doar o data pe saptamana.

5. Alearga dublu!

Pentru ca metabolismul tau sa creasca mai rapid si tu sa arzi mai multe calorii, adauga o alergare dubla in antrenamentul tau saptamanal. Alearga cativa kilometri dimineata pentru a-ti creste ritmul inimii, iar apoi repeta exercitiul la sfarsitul zilei.

6. Antrenamentul burpee

Adauga exercitiul burpee in regimul tau de fitness. Acesta include o ridicare a genunchilor la piept si o genuflexiune. La fiecare kilometru parcurs, opreste-te si executa un exercitiu burpee. Continua cu inca trei sau patru repetari pentru a intra in forma cat mai repede.

7. Maraton

Ca sa cresti consumul de calorii fara sa iti dai seama, participa la un maraton. Este foarte distractiv, cunosti foarte multi oameni noi si ai parte de un antrenament eficient. Ce mai astepti? Este timpul sa te mobilizezi!

Text: Miruna Tarabega
Foto: woman runner jogger jumping in silhouette from Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet