7 activitati de zi cu zi care te ajuta in lupta cu kilogramele in plus

Daca vrei sa pierzi in greutate si ai aplicat pana acum aproape fiecare sfat pentru succes, este timpul sa incerci ceva nou.

7 activitati de zi cu zi care te ajuta in lupta cu kilogramele in plus

Fiecare secunda de fitness conteaza, si chiar si daca poti strecura o foarte scurta sesiune in programul tau aglomerat, trebuie sa incepi de undeva, nu? Asa ca fa-ti timp in fiecare zi sa iti setezi prioritatile si sa iti intri in forma. Pentru inceput, incearca cateva activitati de zi cu zi care te pot ajuta foarte mult in lupta cu kilogramele in plus!

1. Trezeste-te mai devreme cu 10 minute si fa cateva exercitii

Pentru ca te trezesti devreme, pentru a avea timp sa te pregatesti pentru ziua ce tocmai incepe, de ce sa nu iti trezesti simturile cu un scurt si usor antrenament? Doar 10 minute de fitness dimineata se compun din seturi de genoflexiuni, saritturi, flotari, si ce mai vrei tu, si iti pot imbunatati ritmul metabolismului.

2. Urca pe scari in loc sa iei liftul

Pune-ti picioarele la treaba si urca scarile, nu are rost sa stai la coada sa iei liftul, mai ales daca mergi doar doua etaje. Scarile te ajuta sa ai un posterior frumos, sa ai o silueta mai supla si, de asemenea, iti ofera un boost de energie!

3. Parcheaza departe si mergi pe jos pana la destinatie

In timp ce mergi in sus si in jos pe culoarele din parcarea de la supermarket, nu pierzi numai timp pretios ci si oportunitatea unui mic antrenament! Parcheaza in cel mai indepartat loc si mergi in viteza catre magazin. Vei arde rapid niste calorii si te vei simti mai in forma atunci cand vei ajunge.

4. Foloseste-ti inteligent pauza de masa

Sa stai pur si simplu la masa poate fi foarte plictisitor, mai ales cand afara e o zi frumoasa. Asa ca schimba-ti un pic programul si iesi la o plimbare sau la o alergare scurta in pauza de masa. Cand te intorci, poti manca o salata la birou. Vei avea o mare satisfactie stiind ca ai pus pe primul loc sanatatea si fitness-ul!

5. Stai cu genunchii flexati atunci cand te speli pe dinti

Sa te uiti absenta in oglinda in timp ce te speli pe dinti este o pierdere de timp si de energie. Asa ca ia un loc: sprijinita de perete, cu genunchii indoiti la 90 de grade, lasandu-ti greutatea pe calcaie.

6. Intalneste-te cu o prietena ca sa va antrenati impreuna

Daca nu iti gasesti niciodata timp ca sa te intalnesti cu o anumita prietena si nici sa te antrenezi, de ce sa nu le faci pe amandoua odata? Sun-o si intalniti-va pentru o sedinta de aerobic, o plimbare cu bicicletele sau o alergare prin parc. Studiile arata ca iti poti pastra motivatia pentru mai mult timp daca faci sport impreuna cu o alta persoana. Va puteti incuraja reciproc.

7. Un mic exercitiu inainte de a te duce la culcare

Acum, in timp ce te pregatesti de culcare, asaza-te in pozitia de flotare, pe antebrate, si incearca sa ramai asa timp de un minut. Acest exercitiu iti lucreaza muschii spatelui, muschii abdominali, dar si pe cei ai picioarelor. De asemenea, te ajuta sa arzi mai multe calorii, chiar si in starea de repaus.

Text: Ruxandra Marin
Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet