5 trucuri care te vor ajuta să renunți mai ușor la carbohidrați

Deviza noastră este că dieta “perfectă” presupune orice te face să te simți bine și ce îți susține stilul de viață – incluzând pizza.

5 trucuri care te vor ajuta să renunți mai ușor la carbohidrați

Acestea fiind spuse, dacă vrei să scazi în greutate, ar trebui să iei în considerare știința pentru a putea face cele mai bune modificări în planul tău alimentar. Din păcate, se pare că o strategie bună este să renunți la carbohidrați – mai ales dacă vrei să îți scazi procentul de grăsime din organism.

Ei bine, renunțarea la carbohidrați nu trebuie să fie un proces dificil și dureros. De fapt, experții au aprobat strategii de a scăpa de dorința de carbohidrați în timp ce rămâi fericită. Pe lângă faptul că slăbești, atunci când renunți la zaharurile procesate, poți ajuta la eliminarea stresului și a problemelor de piele. Continuă să citești aceste sfaturi care te pot ajuta să nu mai tânjești atât de mult după carbohidrați.

1. Evaluează carbohidrații pe care îi mănânci

Nu toți carbohidrații sunt la fel, și ajustarea dietei tale poate să fie foarte ușoară dacă renunți la carbohidrații răi'. Acești carbohidrați goi nu au nutrimente și duc la mărirea nivelului de zahăr din sânge. Spre exemplu, o parte din acești carbohidrați sunt sucurile, bomboanele și cartofii prăjiți.

Această creștere a zahărului în sânge cauzează pofta de mai mulți carbohidrați. Se pare că după o masă bogată în carbohidrați, nivelul de insulină ne crește – ceea ce duce ulterior la o poftă mai mare. (Este vorba despre aceeași parte a creierului care este asociată cu adicția)

2. Înfrânează-ți pofta cu altceva

Este foarte greu să îți oprești pofta atunci când îți este foame. Găsește un substitut inteligent. Este greu să renunțăm la orice lucru din dieta noastră fără să găsim un înlocuitor care să ne placă, așa că ar trebui să folosim acest lucru nu ca un mod de a restricționa carbohidrații, ci ca o șansă să încercăm noi rețete.

Începe masa cu o salată, mănâncă hummusul cu legume în loc de pâine, mănâncă fructe în loc de bomboane, nuci în loc de covrigei. Fii creativă și nu își va fi niciodată foame.

3. Înlocuiește sucurile

Dacă ești obișnuită să bei sucuri, optează pentru o apă cu gust de fructe sau orice fel de băutură care folosește îndulcitori naturali. Bonus: Consumul de apă suprimă poftele. Stai hidratată și hipotalamusul va confunda setea și foamea.

4. Ia o pauză de la alcool

Impactul alcoolului asupra corpului nu poate fi ignorat – la fel și renunțatul la alcool. Să nu mai spunem și că atunci când bem avem mai multe șanse să mâncăm ceva ce ne strică dieta. Dacă nu vrei să renunți la alcool, cel puțin optează pentru cel deschis la culoare – care conține mai puține zaharuri și mai puține calorii.

5. Începe ziua bine

Studiile arată că un mic dejun bogat în proteine poate opri poftele și mâncatul excesiv din timpul zilei. De multe ori tânjim după carbohidrați atunci când ne este foarte foame sau când nu am mâncat destule proteine. Peștele, quinoa, ouăle sunt opțiunile cele mai bune.

Citește și:
4 carbohidrati la care nu ar trebui sa renunti

Text: Bianca Margarit
Foto: Instagram (@lovelypepa)

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Noizz
Psychologies
Mai multe din health & diet