5 obiceiuri care te ajuta sa ai un corp pregatit de vara

Vremea pentru bikini aproape a venit, asadar, ar cam fi timpul sa iti faci planul de bataie pentru corpul mult visat.

5 obiceiuri care te ajuta sa ai un corp pregatit de vara

Sa faci cateva schimbari in stilul de viata te asigura ca nu iti vei da peste cap dieta chiar inainte sa vina vremea de plaja.

1. Detox:

Iesi putin din zona alimentelor confortabile inlocuindu-le cu fructe si legume proaspete. De exemplu, bea apa cu lamaie in fiecare zi pentru a arde grasimile si totodata, pentru a accelera digestia. Asigura-te ca fiecare salata contine frunze verzi precum kale sau spanac. Consuma cat mai multe astfel de portii pe zi si vei vedea rezultatele intr-un timp scurt.

2. Uita de colacei:

Nu e atat de usor sa ascunzi o burta in spatele bluzelor groase atunci cand temperaturile cresc. Sa incepi sa lucrezi in zona abdomenului e o necesitate incepand de… acum. Mananca afine – au putine calorii – si mareste antrenamentul de cardio – astfel incat tesutul adipos regasit pe abdomen sa dispara, iar muschii sa iasa la suprafata oferindu-ti un aspect care e, pe langa frumos din punct de vedere estetic, dar e si sanatos.

3. Concentreaza-te pe picioare:

Pantalonii scurti au nevoie de picioare in forma, asadar, toate trebuie sa lucram intens in partea de jos a corpului pe masura ce anotimpul calduros se apropie. Nici macar nu trebuie sa mergi la sala de fitness pentru a avea gambe frumoase si fund tonifiat: ia-ti cinci minute din zi si fa exercitii esentiale partii de jos a corpului (de exemplu, genuflexiuni) pe care le poti face oriunde.

4. Nu sari niciodata peste micul-dejun:

Vrei sa slabesti, dar nu mananci dimineata? Poti considera ca deja ai esuat. De ce? Sari peste o etapa extrem de importanta care iti da startul intregii zile si de pe urma caruia ai parte de o multime de beneficii. Sa nu mai mentionam faptul ca dimineata poti manca tot ce poftesti (cu masura, desigur) intrucat caloriile sunt arse pana la finalul zilei. Statisticile ne demonstreaza ca micul-dejun ne ajuta sa slabim si totodata, ne impiedica sa consumam alimente nesanatoase la ore nepotrivite.

5. Noteaza ce mananci:

Daca incerci sa slabesti pana ce vara vine, un plan de pierdere a kilogramelor te va ajuta cu siguranta. In timp ce metodele de mai sus te ajuta sa arzi calorii si sa iti intaresti musculatura, daca scopul tau maret e sa scapi de cateva kilograme, incepe prin a-ti nota intr-un jurnal alimentar tot ceea ce consumi astfel incat sa observi mai bine ce imbunatatiri poti aduce alimentatie tale.

Text: Denisa Matei

Foto: Arhiva Revistei ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet