5 moduri prin care poti face sport dimineata!

De cate ori nu ti-ai promis ca maine dimineata te vei trezi, iti vei pune adidasii in picioare si vei face cateva ture in parc? In realitate, alarma ta a sunat, ai dat snooze si ai continuat sa dormi fericita intre asternuturile calde.

5 moduri prin care poti face sport dimineata!

Antrenamentele de dimineata sunt printre cele mai greu de efectuat, nu datorita nivelului de dificultate, ci datorita vointei necesare pentru a ne renunta la o ora de somn.

Iti propunem cateva trucuri, care te vor transforma intr-o adevarata fana a sportului practicat la ivirea zorilor!

1. Fii pregatita!

Lipsa timpului este cea mai des utilizata scuza pentru a nu incepe ziua cu miscare. Insa, planificarea zilei ce urmeaza cu o seara inainte te poate scuti de nenumarate task-uri mici de dimineata. Incearca sa-ti prepari mic dejunul si pranzul seara si aranjeaza-ti tinuta pentru a doua zi. De asemenea, iti poti pregati sticla cu apa, echipamentul de sport si iPod-ul! Astfel, dimineata vei avea mai mult timp, pe care il poti folosi pentru o sesiune de jogging, spre exemplu.

2. Inscrie-te la o ora de sport!

Pentru ca sa nu fii nevoita sa planifici prea multe lucruri pentru diminetile in care decizi sa acorzi timp sportului, inscrie-te la un antrenament de grup. In acest mod, cel mai dificil lucru pe care va trebui sa-l faci va fi sa te ridici din pat si sa iesi din casa. Chiar daca vei fi semi adormita, vei incepe sa iti creezi un obicei, iar pentru ca acesta sa fie complet format, ai nevoie doar de 21 de zile. Iar efotul de a trezi dimineata si de a iesi din casa devreme te va face sa te implicit mai mult in timpul orei de sport!

3. Fii decisa!

Nu iti asculta vocea interioara de la 6 dimineata! Cu siguranta, aceasta va incerca sa te convinga ca nimic nu se poate compara cu confortul patului tau. Este o voce adormita, somnoroasa si lenesa, asadar, incearca sa nu-i oferi prea multa atentie! Incearca sa stabilesti impreuna cu o prietena ca veti alerga impreuna in parc a doua zi dimineata, pentru ca sa invingi mai usor aceasta voce interioara!

4. Creeaza un obicei!

Atunci cand incercam sa ne formam un nou obicei, ar fi bine sa il conectam de o anumita parte a rutinei zilnice. Astfel, atunci cand iti vei indeplini sarcinile zilnice, subconstientul tau iti va semnaliza ca este timpul sa indeplinesti si noul obicei! Spre exemplu, incearca sa faci putina miscare in fiecare dimineata, imediat dup ace te trezesti. Nici nu vei observa cum aceasta noua activitate va deveni un lucru obisnuit al fiecarei zile!

5. Accepta-ti negativismul si apoi debaraseaza-te de acesta!

Pentru a te debarasa de atitudinea nu conteaza' sau fie ce-o fi', trebuie in primul rand sa identifici momentele exacte cand acestea survin. Incearca sa urmaresti lantul gandurilor in ceea ce priveste sportul si depisteaza care este momentul in care decizi sa renunti! Acum poti incerca sa elimini aceste momente negative din gandirea ta!

Foto: Attractive young woman jogging on Park Trail in the Early Morning

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet